اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

تدفین شهدای گمنام به فضای گچساران معنویت دوچندانی بخشید

امام جمعه گچساران حضور مردم این شهرستان در مناسبت‌های مختلف را از نوع حماسی و بصیرتمندانه دانست و گفت: تدفین شهدای گمنام به فضای گچساران معنویت دوچندانی بخشید.

تدفین شهدای گمنام به فضای گچساران معنویت دوچندانی بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان گچساران که با حضور گسترده مردمی برگزار شد با بیان این که مردم این شهرستان همواره در هر صحنه‌ای عشق و ارادت خود را به امام و انقلاب و ارزش‌ها نشان داده‌اند، اظهار کرد: ولایتمداری مردم این شهرستان زبانزد است که در عمل آن را نشان داده‌اند.

وی از حضور مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس گفت و خاطرنشان کرد: در آن دوره شجاعت و رشادت مردم و به خصوص جوانان گچسارانی زبانزد بود.

امام جمعه گچساران به روحیه انقلابی مردم این شهر اشاره کرد و گفت: امروز با حضور این شهیدان گمنام، رایحه خوش و شمیم دل‌انگیز ایثار و شهادت یکبار دیگر در گچساران پیچید.

حجت‌الاسلام حجازی اظهار کرد: عزت، عظمت، اقتدار، سربلندی و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی شهیدان بده که باید میراث‌داران خوبی برای این خون‌های باارزش باشیم.

وی با قدردانی از حضور امروز مردم در این مراسم و حضور بصیرتمندانه آن‌ها در روز حماسی 9 دی گفت و عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه گچساران در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی امسال نیز حضور آگاهانه و بصیرتمندانه داشتند.

حجازی ابراز داشت: شرکت باشکوه مردم گچساران در تشییع پیکر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بیانگر علاقه چشمگیر آنان به نظام و انقلاب است و مردم این شهرستان بر عهد خود با شهدا در دفاع از ولایت ایستاده‌اند.

وی افزود: ایجاد این فضای معنوی در شهرستان گچساران زمینه‌ساز بستری مناسب برای پاسداشت میراث معنوی و گران‌بهای دوران دفاع مقدس و گسترش معارف و سیره شهدا است.

انتهای پیام/82009/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول