اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقایی در گفت‌و‌گو با فارس:

تکواندوکاران قمی به سومین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیئت تکواندو استان قم از دعوت دو تکواندوکار نوجوان قمی به سومین مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان خبر داد.

تکواندوکاران قمی به سومین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو پسران رده سنی نوجوانان کشورمان پنج تکواندوکار از اردوی تیم ملی نوجوانان پسر حذف شدند اما خوشبختانه دو تکواندوکار قمی همچنان با بروز شایستگی‌های خود در این تیم حضور دارند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی نوجوانان پسر در خانه تکواندو برگزار شد، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان نخستین مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان پسر، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2014 چین تایپه و کسب سهمیه المپیک در حال پیگیری است.

آقایی اضافه کرد: در این دوره از اردو تکواندوکاران از استان‌های البرز،‌ زنجان، قزوین، تهران،‌ مازندران، گیلان، اصفهان، آذربایجان غربی و قم زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، حسین نعیمی از تهران، یوسفعلی حاجی‌پور از مازندران، رضا یاری از البرز و سعید رمضانی از اصفهان به عنوان کمک مربی و وحید عبدالهی به عنوان مربی بدنساز، تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

وی یاد آور شد: به منظور دعوت برترین نفرات برای حضور در ادامه تمرینات تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، مسابقات انتخابی درون اردویی نوجوانان تکواندوکاران در خانه تکواندو برگزار شد و دو تکواندوکار قمی با موفقیت در این مرحله موفق به کسب مجوز حضور در مرحله آتی تمرینات تیم ملی تکواندو نوجوانان شدند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: بعد از برگزاری این مرحله از مسابقات درون اردویی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر کشورمان، کادر فنی تیم ملی تکواندوکاران راه یافته به اردوی تیم ملی را معرفی کرد در حالی که از قم دو تکواندوکار در اوزان پنجم و هفتم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: علی بختیاری یکی از تکواندوکاران قمی حاضر در این اردو است که در وزن پنجم یکی از شانس‌های اعزام به دو رویداد مهم پیش روی تیم ملی تکواندو نوجوانان به شمار می‌رود و محمد صفایی نیز در وزن هفتم حضور دارد.

آقایی عنوان داشت: علی بختیاری در وزن پنجم دو رقیب تهرانی و مازندرانی را نیز در کنار خود دارد، که رضا جعفرپور از مازندران و نیما معظمی از تهران رقبایی هستند که این تکواندوکار ارزنده استان قم باید برای همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک با آنها رقابت کند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: همچنین محمد صفایی در کنار مهدی ملکی از تهران در وزن هفتم حضور دارند در حالی که رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان از بیست و نهم اسفند ماه تا اول فروردین سال آینده به انجام می‌رسد و تکواندوکاران ملی‌پوش از سوم تا ششم فروردین ماه سال 93 در مسابقات جهانی به میزبانی چین تایپه حضور می‌یابند.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول