اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه بازی بسکتبال سولن بهشت هیرکان و مانیزان کرمانشاه

در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور تیم سولن بهشت هیرکان با اقتدار تیم مانیزان کرمانشاه را شکست داد.

حاشیه بازی بسکتبال سولن بهشت هیرکان و مانیزان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور عصر امروز دو تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان و مانیزان کرمانشاه در سالن امام‎خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند.

در این بازی گرگانی‎ها با یک بازی بسیار زیبا و با اقتدار توانستند تیم مانیزان کرمانشاه را با نتیجه 90 بر 68 شکست دهند.

اما این بازی دارای حواشی بود که بخشی از آن از نظرتان می‌گذرد:

*هواداران تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان و بسکتبال گرگان همانند تمام بازی‌های بسکتبال در این شهر از یک ساعت قبل از شروع بازی در سالن حاضر شده و به تشویق تیم خود پرداختند.

*قبل از شروع بازی، بازیکن شماره 10 تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه همراه یک دسته گل به سمت نیمکت تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان آمد و سرمربی دو تیم نیز با هم خوش و بش کردند.

*در بین دو نیمه، میزبان بازی با چای و شیرینی و آب میوه از تمامی تماشاگران، میهمانان ویژه و هععخبرنگاران پذیرایی کردند.

*متاسفانه در تمام بازی‎های بسکتبال در گرگان بین دو نیمه هواداران در راهروی سرویس بهداشتی داخل سالن، اقدام به استعمال دخانیات می‎کنند که این موضوع هیچ نوع واکنشی از طرف مسئولان سالن و برگزارکنندگان مسابقه ندارد.

اما در این بازی در آغاز نیمه دوم نماینده فدراسیون بسکتبال با استشمام بوی سیگار نسبت به این امر کنجکاو و معترض شد ولی به دلیل اینکه فردی را مشاهده نکردند گفتند که بو از بیرون می‎آید و وی نیز پیگیری بیشتری را انجام نداد.

*هواداران تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان با سردادن شعارهایی صعود تیم خود به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور را قطعی دانسته و از داریوش کلانتری مدیرعامل و محمد ایزدپناه سرمربی این تیم تشکر می‎کردند.

*حضور هادی دهقان کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و نما‎نیا کواسویچ بازیکن این تیم در سالن باعث شد تا تماشاگران این دو بازیکن بسیار خوب را تشویق کنند.

*اما نکته آخر این بازی که از ابتدا تا انتها و متاسفانه در بازی‎های لیگ‎های مختلف در گرگان رخ می‎دهد، حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران است.

افرادی که در جایگاه خبرنگاران می‎نشینند نه تنها با اعتراض خبرنگاران از آنجا خارج نمی‎شوند بلکه بارها دیده شده که مورد تمسخر و توهین نیز قرار گیرند که جا دارد مسئولان برگزاری این مسابقات در خصوص این مسئله چاره‎ای را بیاندیشند.

انتهای پیام/83004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول