اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال مازندران خبر داد

ساخت دو سالن بسکتبال در مازندران

رئیس هیئت بسکتبال مازندران از ساخت دو سالن بسکتبال در مازندران خبر داد.

ساخت دو سالن بسکتبال در مازندران

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: طی چهار سال گذشته با توجه به امکانات موجود به آن صورت موفق نبوده‌ایم.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از هیئت‌ها در استان مازندران ادامه داد: بسکتبال مازندران باید جزو سه تیم برتر فدراسیون و کشور باشد که با توجه به زیرساخت، امکانات با اعتبارات فاصله زیادی داریم.

رئیس هیئت بسکتبال مازندران از ساخت دو سالن بزرگ ورزشی و مجهز در دو شهر آمل و بابل خبر داد و بیان داشت: با افتتاح این دو سالن استاندارد تا حدود زیادی مشکلات ورزشکاران بسکتبال در استان برطرف می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه آرزو دارد روزی تیمی از مازندران در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور داشته باشد، ابراز داشت: با چند شرکت‌های بزرگ برای جذب اسپانسر صحبت کردم که در نهایت حاضر به همکاری نشدند.

وی اضافه کرد: ظرفیت بسکتبال مازندران با توجه به حضور بازیکنان، مربیان و داوران در کشور عالی است که در صورت حمایت همه جانبه می‌توانیم از استان‌های برتر ایران باشیم.

به گزارش فارس، بهمن سلیمانی بعد از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل و معاون ورزش و جوانان مازندران و اعضا مجمع برای چهار سال دیگر رئیس هیئت بسکتبال مازندران انتخاب شد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول