اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح مبارزه با سرقت در زنجان

سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی و دستگیری 13 سارق در زنجان خبر داد و گفت: این سارقان در رابطه با 19 فقره سرقت دستگیر شده‌اند.

اجرای طرح مبارزه با سرقت در زنجان

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان در سطح استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی سارق در این طرح دستگیر شده‌اند.

وی از شناسایی و دستگیری 13 سارق سابقه دار در زنجان خبر داد و اضافه کرد: این سارقان در رابطه با 19 فقره سرقت دستگیر شده‌اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان به اخبار و اطلاعات رسیده در مورد سرقت از منازل مسکونی اشاره و تصریح کرد: این سرقت‌ها از داخل خودرو، منازل، صندوق صدقات، کش روی و موتورسیکلت‌ها هم انجام می‌شده است.

این مسئول با بیان اینکه طرح شناسایی و دستگیری سارقان طی 48 ساعت گذشته عملیاتی شده است، گفت: ماموران با مراجعه به محل‌های وقوع جرم، سرقت‌ها و جمع‌آوری اسناد و مدارک سرنخ‌هایی را از سارقان به دست آورده و آنها را شناسایی کرده‌اند.

رحمتی به شناسایی 13 سارق طی عملیات شناسایی اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین اتهام این سارقان سرقت از اماکن خصوصی، داخل خودرو و منزل بوده است.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده‌اند، متذکر شد: طرح مبارزه با سرقت‌ها در سطح استان ادامه می‌یابد.

سرپرست پلیس آگاهی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد، ضمن توجه به هشدارهای امنیتی موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول