اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمنان خبر داد

اعتراف سارقان نوجوان به 14 فقره سرقت در سمنان

فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری پنج نوجوان که با تشکیل یک باند سرقت دست به 14 فقره سرقت داخل خودرو زده بودند خبر داد.

اعتراف سارقان نوجوان به 14 فقره سرقت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سید موسی حسینی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو در یکی از محله‌های جنوب شهر سمنان، ‌پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 شهدای سمنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران این کلانتری با بسیج تمام توان و امکانات خود و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، به شناسایی عامل و یا عاملان این سرقت پرداختند.

فرمانده انتظامی سمنان افزود: در نهایت، نوجوان 14 ساله‌ای هنگام باز کردن در یک دستگاه خودروی سواری در بلوای حکیم الهی سمنان و پشت استادیوم ورزشی مشاهده و دستگیر شد.

حسینی تصریح کرد: متهم که اهل کرمان و ساکن سمنان است،‌ در بازجویی‌های فنی به مطالب تکان‌دهنده‌ای اعتراف کرد.

وی اشاره کرد: این متهم که تنها 14 سال سن دارد، از تشکیل یک باند سرقت با همدستی و همراهی 4 نفر از دوستانش در سمنان خبر داد.

فرمانده انتظامی سمنان گفت: در ادامه نیز ماموران پلیس در عملیات جداگانه‌ای، 4 متهم دیگر را که یک نفرشان 13 ساله و بقیه آنها 15 ساله هستند، شناسایی و دستگیر کردند.

حسینی با بیان اینکه یک نفر از این افراد تبعه افغان است، خاطر نشان کرد: اعضای این باند پس از تشکیل پرونده‌هایشان به مرجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی بیان داشت: دستگیری این نوجوانان در قالب یک باند سرقت، تلنگری جدی برای آحاد جامعه بویژه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی است.

فرمانده انتظامی سمنان گفت:‌ خانواده‌ها نیز باید تربیت صحیح فرزندان خود را جدی بگیرند و در این راه، توجه به مبانی تربیت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول