اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره برق «کجور» نوشهر خبر داد

قطع مکرر برق و سرقت سیم در «کجور» نوشهر

مسئول اداره برق «کجور» نوشهر گفت: سرقت سیم برق سبب افزایش فشار بار بر روی قسمت دیگر شبکه می‌شود و در نهایت نیز شاهد قطع و وصل شدن برق هستیم.

قطع مکرر برق و سرقت سیم در «کجور» نوشهر

حسین رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: سرقت سیم برق در کجور برای ما هزینه‌هایی را ایجاد می‌کند که در کنار این مشکل سبب قطع برق مردم نیز می‌شود.

رضوانی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به ورود و خروج افراد به روستاهای خود حساسیت به خرج دهند و تدابیری اتخاذ کنند تا جلوی سرقت سیم برق در روستاها گرفته شود.

وی تصریح کرد: سرقت سیم برق سبب افزایش فشار بار بر روی قسمت دیگر شبکه می‌شود و در نهایت نیز شاهد قطع و وصل شدن برق هستیم بنابراین و شوراها و دهیاران در این باره همکاری و همت لازم را داشته باشند.

این مسئول درباره صدور سالانه قبوض برق در کجور اظهار داشت: بهتر است صدور قبض برق به ‌صورت سالانه باشد تا ماهانه، چرا که این امر به نفع مردم است.

رضوانی ادامه داد: زمانی که در تابستان پیک بار داریم و یک درصد به برق مصرفی اضافه می‌شود بنابراین صدور سالانه قبوض این اجازه را به سیستم چاپ می‌دهد تا محاسبات به‌ صورت زمستان بدون مصرف و تابستان پرمصرف به ‌صورت چند ماهه محاسبه شود و از این منظر به نفع مردم است.

وی درباره برق‌رسانی به منطقه جدیدی که برای انتقال و استقرار روستای منجیر در نظر گرفته شده است گفت: برای برق‌رسانی به نقطه هیچ مشکلی وجود ندارد و آماده خدمات‌دهی هستیم و قول می‌دهیم تا هر زمان لازم باشد اداره برق کجور در کمترین زمان ممکن برق‌رسانی را انجام دهد.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول