اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری سارقان زورگیر با 65 فقره سرقت در کرج

متهمانی که با توسل به زور اقدام به کیف‌قاپی و سرقت از شهروندان کرجی می‌کردند، دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به 65 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارقان زورگیر با 65 فقره سرقت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سیدحسین سید‌حقیقی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر دستگیری دو نفر سارق کیف‌قاپ در منطقه فردیس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 23 فردیس قرار گرفت.

وی گفت: با اعزام ماموران به آدرس مورد نظر، زن جوانی به آنها مراجعه و اظهار کرد که در حال عبور از خیابان بوده که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت کیف وی را با توسل به زور از وی قاپیده و متواری می‌شوند که پس از طی مسافتی با کمک اهالی محل و شهروندان هر دو نفر دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: متهمان به هویت‌های «ش-ق» و «ح-ق» به کلانتری انتقال و مورد بازجویی قرار گرفتند که سرانجام به 65 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان با تلاش‌های پلیس کرج و اعترافات متهمان شناسایی شده‌اند، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول