اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

زمینه سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در کردستان فراهم است

استاندار کردستان با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها از جمله برق، گفت: زمینه سرمایه‌گذاری در استان فراهم است و بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند با خیال آسوده نسبت به ایجاد کارخانجات اقدام کنند.

زمینه سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در کردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با مدیران شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت:‌ خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در زمینه توسعه صنعت برق در استان انجام شده که امکان تأمین برق برای بخش‌های مختلف و به ویژه بخش صنعتی فراهم شده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه به این مهم، سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی با خیال آسوده می‌توانند نسبت به ایجاد کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی اقدام کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای در سال‌جای و سال آینده، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه خدمات‌رسان روند خدمت‌رسانی به شهروندان استان شتاب بیشتری بگیرد.

زاهدی به اقدامات مهم شرکت توزیع برق در زمینه تامین برق واحدهای مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر با توجه به تاکید دولت بر لزوم تأمین برق واحدهای مسکن مهر فشار زیادی به شرکت‌های خدمات‌رسان وارد شده که امید است با بهبود شرایط مالی و بودجه‌ای در آینده قسمتی از این فشار مضاعف جبران شود.

این مسئول در پایان همچنین ضمن تأیید مشکلات مالی و نقدینگی صنعت برق و شرکت توزیع برق استان، خواستار اهتمام و اقدام جدی دستگاه‌های اجرایی در پرداخت بدهی‌های معوقه خود به این شرکت شد.

انتهای پیام/79002/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول