اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

آغاز سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در همدان

فرماندار همدان گفت: با اعلام آمادگی از سوی سرمایه‌گذاران با ساخت پروژه‌های جدید استقبال شهرستان همدان و استاندار خوب بوده است.

آغاز سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع بارش از ساعت 20 شب گذشته تا امروز هفت سانتی‌متر برف باریده است.

وی میزان آب ناشی از باش برف را 5.6 میلی‌متر دانست و افزود: ایستگاه شورین میزان بارش برف شهرستان را 203 میلی‌متر ثبت کرده که نسبت به میزان مشابه سال قبل 92 درصد و نسبت به مقایسه با بلندمدت 82 درصد افزایش داشته است.

فرماندار همدان از ادامه بارش برف در همدان طی امشب خبر داد و افود: همه معابر اصلی و فرعی شهرستان همدان باز است و بارش برف تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد اداره راه و شهرسازی همدان در مقابله با بارش برف در شهرستان طی شب گذشته اظهار کرد: نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر آغاز شده که 8 هزار متر مکعب برف‌روبی و 850 تن نمک پاشی در سطح معابر انجام شده است.

قهرمانی مطلق ادامه داد: چهار راهدارخانه‌ با به کارگیری 52 نفر نیرو به وسیله 34 دستگاه برف‌روب و بیش از 43 سرویس ماشین سنگین اقدام به نمک‌پاشی در معابر شهرستان همدان کرده است.

وی از امدادرسانی به 75 دستگاه خودرو توسط راه و شهرسازی طی شب گذشته خبر داد و افزود: همه خودروهایی که در راه به دلیل نداشتن زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن با مشکل مواجه شده بودند امدادرسانی شدند.

فرماندار همدان با اشاره به آزادسازی معابر طی حداقل یک‌بار از سوی راه و شهرسازی افزود: را‌ه‌های اصلی توسط پرسنل راه و شهرسازی سه‌بار نمک‌پاشی شده‌اند.

وی ضمن توصیه به همشهریان در راستای جلوگیری از سفرهای غیر مجاز افزود: اداره شهرداری همه معابر اصلی و فرعی را از ساعت 3 صبح امروز پاکسازی کرده است.

قهرمانی‌مطلق از بکارگیری 150 دستگاه خاور گلایدر توسط شهرداری با بارش برف در همدان خبر داد و افزود: 850 نفر پرسنل امور شهری فضای سبز پیمانکار راه آهن نسبت به پاکسازی معابر اصلی و فرعی اقدام کرده‌اند.

*پرواز حجاج همدانی هر 5 روز یکبار از همدان صورت می‌گیرد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرواز حجاج همدانی از فرودگاه همدان اظهار کرد: نخستین پرواز حجاج همدانی در 10 دی سال جاری ساعت 5 بامداد با موفقیت انجام شد.

فرماندار همدان از دومین پرواز حجاج همدان در 14 دی ماه سال جاری از فرودگاه همدان خبر داد و افزود: به فاصله هر پنج روز یک پرواز در شهرستان همدان انجام خواهد شد که از تاریخ 19 دی ماه به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

*آغاز سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در همدان

وی با اشاره به آمادگی تعدادی از سرمایه‌گذاران در راستای ساخت مجموعه‌های جدید در شهرستان همدان اذعان کرد: با اعلام آمادگی از سوی سرمایه‌گذاران با ساخت پروژه‌های جدید استقبال شهرستان همدان و استاندار خوب بوده است.

قهرمانی‌مطلق با مهم دانستن ساخت پروژه‌های جدید در همدان افزود: با آمادگی‌های صورت گرفته امیدواریم هتلی حداقل پنج ستاره و نیز فروشگاه بزرگ مرکزی با تنوع بالا در شهر همدان برای مسافران و شهروندان ایجاد کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران در ساخت پروژه‌های شهرستان همدان افزود: سرمایه‌گذاران با تشکیل سه جلسه با استاندار و 6 جلسه با فرمانداری به نتیجه‌های لازم رسیده و مطالعات خود را آغاز کرده‌اند.

فرماندار همدان از حضور نمایندگان سرمایه‌گذاران در همدان طی امروز خبر داد و افزود: حدود 8 هکتار زمین در ساخت پروژه‌ها در همدان در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته شده که با تکمیل آن برای حداقل 500 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی در پایان از حل اختلاف بین شهرداری و سرمایه‌گذار فروشگاه مجتمع سعیدیه در راستای راه‌اندازی آن خبر داد.

انتهای پیام/89026/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول