اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به مصاف دانشگاه آزاد و بعثت می‌روند

در هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری تیم ووشوی تاکسیرانی آمل به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بعثت کرمانشاه می‌رود.

ووشوکاران تاکسیرانی آمل به مصاف دانشگاه آزاد و بعثت می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری تیم ووشوی تاکسیرانی آمل به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بعثت کرمانشاه می‌رود.

این رقابت‌ها که به صورت متمرکز دنبال می‌شود، در آکادمی ووشوی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می‌شود.

نمایندگان آملی این مسابقات با روحیه‌ای مضاف مقابل حریفان خود ظاهر می‌شوند، زیرا در هفته نخست با پیروزی هشت بر پنج مقابل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه سیستان و بلوچستان توانستند گام اول را مستحکم برداشته و در هفته دوم نیز با قرعه استراحت روبرو شدند.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات این بار باید در هفته نخست در روز پنج‌شنبه هفته جاری مقابل تیم مدعی و قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه کند و در گام چهارم خود به مصاف ووشوکاران بعثت کرمانشاه برود.

رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف به صورت متمرکز در دو گروه برگزار می‌شود که آملی‌ها در بخش تالو چهار ووشوکار به همراه سه نفر ذخیره را در ترکیب دارند و در ساندا نیز 9 نفر در ترکیب اصلی و 9 نفر دیگر در ترکیب ذخیره قرار دارند.

این تیم با هدایت فضل‌الله قاسم‌زاده در آمادگی خوبی به سر می‌برد و تمرینات سخت و منسجمی به همراه اردوهای آماده‌سازی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/86012/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول