اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم فوتبال دسته اول کشور

صبا با انگیزه انتقام به مصاف خورشید قروه می‌رود

تیم فوتبال جوانان صبای قم با انگیزه انتقام شکست بازی نیم فصل اول برابر تیم خورشید قروه در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول جوانان کشور به مصاف این تیم می‌رود.

صبا با انگیزه انتقام به مصاف خورشید قروه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال قم که هم‌اکنون در مکان پنجم جدول رده‌بندی بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور جای دارد امروز در دیداری خانگی از خورشید قروه پذیرایی خواهد کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری رقابت‌های لیگ‌های پایه فوتبال کشور، مسابقات فوتبال گروه دوم فصل جاری لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته دوازدهم می‌شود و در یکی از این دیدارها تیم جوانان صبا در ورزشگاه تختی شهر قم برابر خورشید قروه نماینده فوتبال استان کردستان صف‌آرایی می‌کند.

این بازی از هفته چهارم بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه بین نمایندگان استان‌های کردستان و قم در حالی برگزار می‌شود که فاصله آن‌ها در جدول رده‌بندی گروه دوم تنها یک امتیاز است.

در این بازی که از گروه دوم مسابقات به انجام می‌رسد، تیم خورشید قروه نماینده استان کردستان در دیداری حساس به مصاف صبای قم می‌رود زیرا این تیم خوب می‌داند که صبا در خانه خود انگیزه جبران شکست بازی رفت را در سر دارد.

این 2 تیم در جدول رده‌بندی شانه به شانه هم پیش می‌روند به شکلی که در حال حاضر و پس از پایان بازی‌های هفته یازدهم، تیم فوتبال جوانان خورشید قروه با 15 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد و تیم صبای قم نیز با 14 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول ایستاده است.

نماینده استان کردستان که در هفته‌های هشتم، نهم و دهم برابر رقبای جنوبی خود نتایج را واگذار کرده بود، هفته گذشته موفق شد دست به کار بزرگی بزند زیرا این تیم در بازی هفته یازدهم موفق شد در ورزشگاه شهید چمران این شهرستان با نتیجه یک بر صفر بر پاس همدانی غلبه کند تیمی که تا پیش از برگزاری رقابت‌های هفته یازدهم در صدر قرار داشت.

اما پیروزی خورشید قروه برابر این تیم نه تنها سه امتیاز شیرین برای میزبان به همراه داشت بلکه موجب شد، پاس همدان نیز با سقوط یک‌پله‌ای در جدول جای خود را به نفت امیدیه بدهد و امروز در چهارمین هفته از دور برگشت رقابت‌ها و در حالی که به جز بازی‌های این هفته هر تیم چهار رقابت دیگر در پیش دارد خورشید قروه در قم باید به مصاف صبا برود در حالی که صبا هفته قبل استراحت داشت و در حال حاضر نیز علاوه بر انگیزه انتقام شکست بازی نیم فصل اول می‌خواهد فاصله یک امتیازی خود با نماینده فوتبال استان کردستان را جبران کند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول