اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

فتنه سال 88 حاصل تلاش‌های چند ساله دشمنان بود

مسئول بخش آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال 88، گفت: فتنه سال 88 حاصل تلاش‌های چندین ساله دشمنان بود.

فتنه سال 88 حاصل تلاش‌های چند ساله دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام جاسم‌آقایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه که در مسجد جامع زیراب و با حضور مردم و مسئولان برگزار شد با اشاره به مروری بر تاریخ، اظهار داشت: در روز غدیر خم تا 120 هزار نفر اعلام امامت حضرت علی(ع) توسط رسول خدا را مشاهده کردند ولی 50 سال بعد از رحلت پیامبر به دلیل انحراف در دین، امام حسین(ع) را به شهادت رساندند.

مسئول مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه واقعه عاشورا به دلیل انحراف جامعه اسلامی از صراط مستقیم بوده است که امام حسین(ع) اصلاح امت رسول خدا را از مهم‌ترین دلایل قیام خود اعلام کردند، افزود: نعمت ولایت و امامت نعمتی است که ما هر روز در نمازهای خود و در صراط مستقیم و هدایت در مسیر کسانی که نعمت ولایت دارند را خواستاریم.

وی با بررسی سوابق بزرگان اسلام مانند طلحه و زبیر و صرد خضرایی و دیگرانی که سابقه خدمت در اسلام را داشتند، اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگانی بودند که دارای سابقه قابل توجه در اسلام بودند اما لغزیدند و هر چه سابقه و قدمت هر فردی بزرگ‌تر و دارای عقبه محکم‌تری و دارای سابقه بیشتری باشد سقوطش هم محکم‌تر است.

جاسم‌آقایی با بیان اینکه اولین انحراف بعد از اسلام در بیت پیامبر و ایجاد جنگ جمل اتفاق افتاد، تصریح کرد: یک لحظه غفلت باعث سقوط می‌شود.

 

*فتنه سال 88 حاصل تلاش‌های چندین ساله دشمنان بود

این مسئول با تاکید بر اینکه آشوب‌های سال 88 به دلیل مناظره انتخابات و اصطلاح خس و خاشاک و اختلاف بین دو فرد سبب اتفاقات و فتنه هشت ماه کشور نبوده است بلکه حاصل تلاش‌های چندین ساله دشمنان بود، گفت: سهم خواهان از انقلاب مانند منافقان، بازماندگان از انقلاب مانند توده‌ای‌ها و ملی مذهبی‌ها، مطرود شدگان از انقلاب که انقلاب اسلامی دست رد بر سینه‌های آنان زد،  طرد شدگان مردم بعد از دهه 70 که در این دهه مسئولیت داشتند اما مردم آنان را کنار زدند از دست‌اندرکاران فتنه هشت ماهه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بودند.

وی با تاکید بر اینکه در نظام انقلاب اسلامی، شخص ملاک نیست بلکه هدف ملاک است و انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد، افزود: در زمانی که هر جا سخن از امام بود سخن از آقای منتظری هم بود اما امام امت وقتی انحراف را مشاهده کردند ایشان را از عرصه سیاست عزل کردند.

*انقلابی ماندن سخت‌تر از انقلابی شدن است

مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه انقلابی ماندن سخت تر از انقلابی شدن است، گفت: هر چه فرد بزرگ‌تر باشد سقوطش هم محکم‌تر است.

آقایی با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) در صحیفه نور خود شعار مرگ بر آمریکا را بعد از ذکر الله اکبر در مساجد را سبب افتخار می‌دانستند و اظهار امیدواری کردند که در کلیساهای غربی هم شاهد شعار مرگ بر امریکا باشیم، گفت: زیرکی امام راحل آن‌قدر بالا بود که امضا و دستخط ایشان یا تصویر و صوت خود را ملاک تایید گفته‌هایش ذکر کردند و جای تعجب دارد که امروز برخی‌ها بیان می‌کنند که امام خمینی(ره) با شعار مرگ بر امریکا چندان موافق نبودند.

همه انتخابات در ایران اسلامی سالم بوده است

وی با تاکید بر اینکه همه انتخابات در ایران اسلامی سالم بوده است و به قول مقام معظم رهبری آرای مردم حق‌الناس است، خاطرنشان کرد: تقلب در انتخابات سال 88 بزرگ‌ترین دروغی بود که بیان کردند و رد شدند مانند دروغی که امریکا درباره سلاح شیمیایی عراق گفتند و حمله کردند و چیزی دریافت نکردند.

این مسئول هتاکی فتنه‌گران در عاشورای سال 88 را خط قرمزی دانستند که نشان داد دشمنان انقلاب اسلامی برای دست‌یابی به اهدافشان از همه چیز می‌گذرند، افزود: مرجع تقلید انحراف در برابر توهین‌کنندگان به امام حسین(ع) و توهین به عکس امام راحل و توهین به نظام جمهوری اسلامی و توهین در روز قدس و اصل ولایت‌فقیه، آنان را خداجو معرفی می‌کردند و بیانیه‌های رنگارنگ صادر می‌کردند.

آقایی با تاکید بر اینکه مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برابر کسانی که ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برند، دفاع خواهند کرد، تصریح کرد: در حماسه 9 دی ماه 1388 همه کسانی که به کاندیداهای مختلف رای دادند به میدان آمدند تا نشان دهند اصل انقلاب اسلامی برای مردم در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/86015/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول