اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع):

ناآگاهی دینی یکی از زمینه‌های پیدایش فتنه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: یکی از زمینه‌های پیدایش فتنه ناآگاهی است و می‌طلبد طلاب علوم دینی که قصه‌گوی اهل بیت هستند حق را بیابیم و هم دیگران را از معارف دینی سیراب کنیم.

ناآگاهی دینی یکی از زمینه‌های پیدایش فتنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه شهرستان دشتی با تسلیت ایام دهه آخر صفر اظهار داشت: کسی که از صراط مستقیم خارج شد دیگران را هم به انحراف، اضلال و گمراهی می‌برد.

وی ادامه داد: افرادی هستند که در جهل مرکب و ضلالت جهل خود فرو می‌روند و این افراد انسان‌های خودمحور هستند ‌که رفته رفته و به طور تدریج ماهیت انسانی‌اش به هویت شیطانی مبدل می‌شود.

شاد خاطرنشان کرد: اگر ما در زندگی فردی و اجتماعی خودمان خلاءها را آنچنانی که خدا، قرآن، اهل بیت و شارع مقدس برای ما نسخه می‌پیچید پر نکنیم شیطان آن را پر خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: در عالم سیاست اگر این ناآگاهی، عدم بصیرت و علم حاکم شد و نور معرفت از دل و وجود ما پرواز و غروب کرد، فتنه‌های شیطانی جایگزین خواهد شد.

وی افزود: کسانی که گاهی به نیت خیر وارد عرصه انتخابات شدند گفتند ما به قانون و اصول قانون اساسی مقید و متعهد هستیم اما چه شد که سرانجام آنها به جایی انجامید که با ارزش‌ها و باورهای ناب دینی مقابله کردند.

شاد تصریح کرد: ناآگاهی و یا آگاهی که توام با تقوا نباشد به حال انسان بسیار مضر است گاهی وقت‌ها ما آگاهی و تحلیل سیاسی داریم و خیلی از کسانی که در کربلا بودند تحلیل سیاسی داشتند و امام را خوب می‌شناختند اما معرفت، آگاهی آنها توام با تقوا نبود بنابراین وبال گردن آنها شد و به حال آنها افاقه‌ای نکرد.

وی افزود: زمانی علم و معلومات ما می‌تواند گِرِهی از زندگی در مسیر تعالی و بندگی الهی باز کند که توام با تقوا باشد.

شاد افزود: یکی از زمینه‌های پیدایش فتنه ناآگاهی است و می‌طلبد طلاب علوم دینی که قصه‌گوی اهل بیت هستند حق را بیابیم و هم دیگران را از معارف دینی سیراب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تاکید کرد: یکی از عوامل فتنه 88 عدم تمکین به قانون بود آنهایی که قانونمندی و حاکمیت قانون بر نمی‌تابند و قانون برای آنها تلخ است باید بدانند اگر بی‌قانونی حاکم شد آن زمان به مراتب انسان دچار تلخی‌ها و مفسدهای زیادی خواهد شد.

انتهای پیام/66001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول