اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

بهره‌مندی 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از 4 هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی و متنوع این معاونت شرکت کرده و از آن بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی، محقق کردن منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به رویکردها‌ی فرهنگی دولت برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان برگزار شده که با حضور پرشور آنها مواجه شدیم.

وی افزود: مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم، نمایشگاه عکس سر دلبران، انتخابات نمادین ریاست جمهوری، میزگرد بررسی نقش دانشگاه‌ها در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، نشست بررسی سبک زندگی اسلامی و رسالت دانشجو، جشنواره دانشجویی حریر عشق به مناسبت هفته ولایت، مسابقه وبلاگ نویسی سنگر ایمان به مناسبت هفته دفاع مقدس از جمله‌ برنامه‌هایی هستند که امسال برپا شد.

رستم‌زاده به برپایی اردوهای مختلف در قالب‌های فرهنگی با هدف معرفی مشاهیر و نام‌آوران اشاره کرد و ادامه داد: اردوی بازدید گنبد سرخ، مقبره شمس تبریزی، سد آق‌چای، سه‌گنبد و رصدخانه مراغه از جمله مهمترین اردوهای برپا شده به شمار می‌رود که با همراهی دانشجویان برپا شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برپایی سمینار تخصصی تحریم سیاسی، مکانیزم ضدحقوق بشری در مفاهیم حقوق بین‌الملل، جشنواره ملی ملکوت، همایش بررسی آسیب‌های ازدواج اینترنتی با سخنرانی حجت الاسلام حسین دهنوی، کرسی آزاداندیشی «حجاب چرا و چگونه؟» از دیگر اقدامات این معاونت در طول سال جاری قلمداد می‌شود.

وی دانشجویان را پیشقراولان مقابله با استحاله فرهنگی دانست و اظهار داشت: تا جایی که می‌توانیم در راستای تجهیز علمی، رشد فکری و ارتقای سطح آگاهی جوانان به طور ویژه دانشجویان گام برمی‌داریم زیرا آنها باید انقلاب اسلامی ایران و اهداف متعالی آن را به سر منزل مقصود برسانند.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول