اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سوگواره هلال سرخ آران و بیدگل:

مهلت ارسال آثار به سوگواره هلال سرخ تمدید شد

دبیر سوگواره هلال سرخ در آران و بیدگل از تمدید مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 20 دی ماه سال جاری خبر داد.

مهلت ارسال آثار به سوگواره هلال سرخ تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس آقاعمویی عصر امروز در جمع خبرنگاران عکس، کلیپ، نوا و وبلاگ‌نویسی را چهار بخش سوگواره هلال سرخ دانست و اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده که بیشترین آثار ارسالی در بخش عکس و کلیپ است.

وی افزود: علاقمندان در بخش عکس می‌توانند تصاویر خود را همراه با مشخصات کامل صاحب اثر به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال تحویل نمایند و یا به رایانامه آستان مقدس به نشانی info@helal.ir ارسال کنند.

دبیر چند رسانه‌ای سوگواره  هلال سرخ در آران و بیدگل استفاده از هر نوع تجهیزات عکاسی را آزاد دانست و خاطر نشان کرد: اندازه عکس‌های ارسالی در مرحله اول آزاد است و با صاحبان آثار منتخب برای ارسال آثار در اندازه مورد نیاز تماس گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در بخش کلیپ نیز می‌توانند تولیدات خود را با مدت زمان حداکثر100 ثانیه و حجم کمتر از 10 مگابایت و با فرمت mp4 به همراه مشخصات کامل از طریق رایانامه آستان به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

به گفته وی شرکت‌کنندگان در بخش نوا نیز می‌توانند آثار صوتی خود را همراه با مشخصات کامل با مدت زمان کمتر از 300 ثانیه  و با فرمت  mp3به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال تحویل نمایند و یا به رایانامه آستان مقدس به نشانی info@helal.ir ارسال کنند.

آقاعمویی در خصوص قوانین بخش وبلاگ نویسی سوگواره اظهار داشت: نویسنده وبلاگی که حداقل دارای آرشیو دو هفته‌ای باشد و محیط وبلاگ مرتبط با مطالب آن باشد در بخش پایانی حضور می‌یابد.

وی دبیرخانه پذیرش آثار برای این سوگواره را پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) اعلام و عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ 03622763132 تماس حاصل کنند.

به گفته وی نتایج این فراخوان ادبی، 30 دی‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی‌(ع) به نشانی www.Helal.ir اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2406/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول