اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

ملت ایران 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های اوباما را می‌دهند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطمئن هستیم که مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع و کوبنده به یاوه‌گویی‌های اوباما می‌دهند.

ملت ایران 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های اوباما را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز در آیین یادواره 55 شهید شهر باغین اظهار داشت: حضور بابصیرت و آگاهانه مردم کرمان در مراسم چهارمین سال حماسه بزرگ 9 دی، ولایت‌مداری این مردم را ثابت می‌کند.

وی به سخنان یاوه و بی‌اساس و ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: مطمئن هستیم که مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی قاطع و کوبنده به یاوه‌گویی‌های اوباما می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران به اهداف برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و بیان داشت: بیان و بازگویی خاطرات شهدا به معنی راه شهدا و راه شهدا راه بندگی خدا، نماز جمعه و عفاف و عشق رسیدن به الله است.

خاتمی با بیان اینکه شهدا با نثار جانشان به ما آرامش و آسایش عطا کردند، تصریح کرد: پیام شهدا به ما حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و در خط ولایت ماندن و پیمودن راه آنها است.

وی به حضور بابصیرت مردم در تمام صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران با تقدیم 200 هزار شهید به اسلام و قرآن تاکنون با حضوری آگاهانه در تمام صحنه‌ها وفاداری خود را به این انقلاب ابراز داشته است.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول