اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه درگز:

ملت ایران از ابتدای انقلاب گزینه دفاع همه‌جانبه را روی میز دارد

فرمانده سابق سپاه درگز گفت: 35 سال است که می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است؛ اما باید بدانند که ملت ما گزینه دفاع همه‌جانبه را روی میز دارد.

ملت ایران از ابتدای انقلاب گزینه دفاع همه‌جانبه را روی میز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که ظهر امروز با حضور بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار درگز برگزار شد مردم بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند و در ایام سوگواری پیامبر اسلام و حضرت رضا و امام حسن (ع) به عزاداری پرداختند.

محمد شیردل فرمانده سابق سپاه درگز در جمع مردم پر شور و ولایت‌مدار این شهرستان اظهار داشت: نمایش اقتدار شما یک‌بار دیگر تجدید بیعت با ولایت را نشان داد؛ همه وجود این مردم‌ ولایی است و با این حضور یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از کسانی که بستر فتنه را ایجاد کردند، نشان دادید.

وی در ادامه افزود: ما برای به‌دست‌آوردن و حفظ اسلام سرمایه‌های زیادی از جمله پیشانی شکسته پیامبر(ص)، فرق شکافته حضرت علی (ع)، گلوی حضرت علی اصغر (ع)، بدن پاره‌پاره امام حسین (ع) و در عصر حاضر هم شهدای بزرگی را تقدیم کردیم اما چرا جز 10 سال حکومت حضرت محمد (ص) در مدینه و چهار سال حکومت امام علی (ع) و حکومت چند ماهه امام حسن (ع) دیگر حکومت اسلامی تشکیل نشد؟ زیرا مردم همراهی و مبارزه در صحنه نکردند.

شیردل در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به اندازه تمام شاهان ایرانی در تمامی ادوار کار انجام داده در بحث انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، پرتاب ماهواره، تولید علم و... و اکنون به چنان قدرتی رسیده که تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل که بین 35 تا 40 پایگاه است در تیررس موشک‌های جوانان ایرانی است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنان نتانیاهو گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صحبت‌های خود گفته است اکنون پیچش تاریخی به سمت ایران است و زلزله بزرگی در راه است.

شیردل افزود: در 200 سال گذشته بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ایران جدا کرده‌اند و فقط در این دوره اخیر است که آنها به هدف خود نرسید و با اتاق فکر‌های متعدد به این نتیجه رسیدند که با انقلاب مخملی این کار را انجام دهند به‌گونه‌ای که هنوز انتخابات تمام نشده اعلام پیروزی در انتخابات و ادعای تقلب را علنی کردند؛ انتخاباتی که می‌توانست سرنوشت کشور و دنیا را تغییر دهد یک چالش و تهدید شد.

شیردل افزود: آنهایی که می‌گویند مشکلات پیش‌ رو را با مذاکره حل می‌کنیم بدانند که این کار شدنی نیست؛ مگر رئیس جمهور افغانستان و بسیاری از کشورهای دیگر که آمریکا در آنجا حضور دارد با آمریکا مشکلی دارند؟ پس چرا مشکلاتشان حل نمی‌شود؟

به گفته وی، 35 سال است که می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است اما باید بدانند که ملت ما گزینه دفاع همه‌جانبه را روی میز دارد.

شیردل در پایان خاطرنشان کرد: نگذارید فتنه‌گران داخلی و خارجی به صحنه برگردند، برخی از آنها در بعضی روزنامه‌ها مشغول فعالیت‌هایی هستند و از هم‌اکنون در دانشگاه‌ها تحولاتی برای کشاندن دانشجویان به صحنه ایجاد و برای انتخابات مجلس و... کار می‌کنند.

انتهای پیام/2202/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول