اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود:

دشمنان اسلام و شیعه هیچ‏گاه دست از توطئه علیه ملت ایران برنمی‌دارند

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود گفت: دشمنان اسلام و شیعه هیچ‏گاه دست از توطئه علیه ملت مسلمان ایران که پرچم‏دار حکومت علوی در جهان و اسلام ناب هستند، برنمی‌دارند.

دشمنان اسلام و شیعه هیچ‏گاه دست از توطئه علیه ملت ایران برنمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدتقی حسینی عصر امروز در جمع بیش از 100 نفر از اعضای حلقه‌های صالحین بسیج دانش‏آموزی شاهرود، با گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت و ولایت‏مداری ملت ایران و همچنین شهادت امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: اسلام دین هوشیاری، آگاهی، بینش‌افزایی، آزادی، عدالت و مکتب رحمت و مرحمت است.

وی تصریح کرد: این امر سبب دشمنی افرادی است که با این موضوعات هماهنگ و همراه نیستند و خویی عکس این موضوعات دارند.

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود افزود: دین اسلام از ابتدای تشکیل دشمنان بسیاری داشته است و اکنون نیز این دشمنان با جدیت بیشتری در تلاش هستند تا اسلام را در جهان محو کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) در زمان خود بسیار تلاش کردند تا اسلام ناب را حفظ و به نسل‌های بعد منتقل کنند و در این راه همه شربت شهادت نوشیدند.

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود بیان داشت: شهادت امام حسین(ع) و یارانش و اسارت اهل بیت (ع) ایشان برای حفظ اسلام بود و ایشان با این کار اسلام را زنده کرد و تاکنون نیز از نهضت حسینی است که درخت تناور اسلام آبیاری و حفظ شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: قیام مردم ایران در سال 57 و پیروزی انقلاب برگرفته از نهضت امام حسین(ع) بود که کاخ استبداد و ظلم و ستم را ویران کرد و حکومت اسلام را در کره خاکی بعد از یک هزار و 400 سال بنیان نهاد.

وی عنوان کرد: امروز حکومت ولایت فقیه و اسلام ناب جمهوری اسلامی برای جهانیان الگو و نمونه است و برای همین دشمنان تلاش می‏کنند، آن را محدود کنند و از بین ببرند.

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود تأکید کرد: دشمنان اسلام، دشمنان خوبی و نیکی در جهان هستند و نمی‌خواهند خوبی و نیکی در جهان باشد و حکومت الهی برپا و جهانیان بنده خدا باشند.

وی متذکر شد: استکبار می‌خواهد همه بنده او باشند و از او حرف شنوی داشته باشند و او را خدا بدانند و اسلام در برابر آنها سد محکمی است که تلاش می‌کنند، آن را در هم بشکنند و محو سازند.

حسینی تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند جمهوری اسلامی که پرچم‌دار اسلام ناب محمدی در جهان است را به هر شکل ممکن از حرکت و پیشرفت بازدارد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: انتخابات سال 88 بهانه‏ای بود تا دشمنان نقشه شوم استعماری خود را پیاده کنند و از ساده‏اندیشی عده‌ای از خواص و عوام جامعه استفاده و انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

کارشناس سیاسی سپاه در شاهرود اذعان داشت: اما آنها غافل از این بودند که دست خدا به همراه این جماعت است و خداوند پشتیبان اسلام و انقلاب ملت ایران است و با بصیرت و هوشیاری که در نهاد این ملت مسلمان است، نقشه‌های شوم چندین ساله آنها خنثی و برملا می‌شود.

وی تأکید کرد: همان‏طور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، این خواست خدا و ایمان مردم بود که در 9 دی جمعیت عظیمی را به میدان آورد تا دشمنان ناکام و دل امام عصر(عج) شاد شود.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: شما دانش‌آموزان باید بدانید که در کنار درس توجه به بصیرت و معرفت بسیار مهم است و باید تلاش کنید بر بصیرت و معرفت خود بیفزائید.

انتهای پیام/2249/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول