اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش زینبیون و خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در رامسر

همایش زینبیون و نمایش خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) عصر امروز در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

برگزاری همایش زینبیون و خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر، همایش زینبیون به همت پایگاه جامعه بسیج خواهران شهرستان رامسر در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

امام جمعه رامسر در این همایش با اشاره به حماسه 9 دی در سال 88 گفت: اگر مردم مدینه مانند ملت ایران بصیرت داشتند یقینا پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، وقایعی چون غصب خلافت و خانه نشینی علی(ع) رقم نمی‌خورد.

      

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: اما مردم مدینه به راحتی در کنج خانه‌هایشان پنهان شده و هر آنچه را که بر سرشان آوردند پذیرفتند و شد آن چه که نباید می‌شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر ما هر روز به واسطه داشتن رهبری دانشمند، شکرگذار باشیم کم است زیرا ولی‌فقیه زمان است که به واسطه حضور پربرکتش هرگونه آسیب و گزندی از جامعه ایران دور می‌شود.

وی با اشاره به بعضی عملکرد دولت قبلی  اظهار داشت: ما با هیچ دولتی عقد اخوت و برادری نبسته‌ایم و دیدیم اگر ذره‌ای دولتی از سخنان رهبری عزیز غفلت کند، ملت ایران پاسخ درخور می‌دهد.

این مسئول گفت: خواسته یا ناخواسته بعضی‌ها در فتنه 88 نقش پرنگی داشتند و دل دشمن را شاد کردند اما مردم ایران با حضور پر شور خود نشان دادند که ایران اسلامی را از جان و دل دوست دارند.

در این همایش اثر نمایشی توسط اعضای کانون پرورش فکری رامسر اجرا شد که در آن خطبه‌خوانی و افشاگری‌های حضرت زینب(س) در کاخ شام به نمایش گذاشته شد.

 

به گزارش فارس، در این همایش بیش از 500 تن از خواهران بسیجی و عضو پایگاه جامعه زنان شهرستان رامسر حضور داشتند.

انتهای پیام/86024/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول