اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ری:

آغوش همه ادارات به روی هنرمندان باز باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: نه تنها آغوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه باید آغوش همه ادارات به روی هنرمندان باز باشد.

آغوش همه ادارات به روی هنرمندان باز باشد

مهدی ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران با اشاره به قدمت و جایگاه والای سرزمین کهن ری اظهار داشت: ملک ری سال‌های دور به‌دست نابودگر مغولان به تلی از خاک تبدیل شد ولی با وجود ظلم‌هایی که به این خطه شد، اما نقش‌آفرینی و هویت‌بخشی این سرزمین به پایتخت کشور برای همگان ثابت شده است.

هویت تهران توسط مردم ری رقم خورد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه هویت تهران توسط مردم ری رقم خورده است، تصریح کرد: آنقدر مردم این خطه در عرصه‌های مختلف رنج کشیده و همین مردم اهل فضل ری بودند که هویت تهران در کنار آن‌ها رقم خورد.

قدم در ری گام نهادن در قلب تاریخ است

ابوالحسنی با تاکید بر اینکه گام گذاشتن در ری پا نهادن در قلب تاریخ است، تاکید کرد: در سرزمین ری بوی خوش حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، شیخ صدوق (ره)، ابوالفتوح رازی (ره)، شیخ کلینی (ره)، علامه قزوینی (ره)، جلال آل احمد، دهخدا، جهان پهلوان تختی و ... به مشام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امید است در این دوره حساس اصل مفاهیم علم، فرهنگ و هنر فاخر بدون سیاست‌زدگی و با عشق معرفی شود.

راس همه اصلاحات اصلاح امور فرهنگی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با اهمیت فرهنگ بیان داشت: در صحیفه نور آمده است امام راحل فرمودند «راس همه اصلاحات، اصلاح امور فرهنگی است».

وی در ادامه با بیان اینکه ما عاشقان سخن حضرت امام خمینی (ره) را بیان می‌کنیم، یادآور شد: ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا خدمت شایسته‌ای را به مردم ری ارائه دهیم.

آغوش همه ادارات به روی هنرمندان باز باشد

ابوالحسنی با تاکید بر حمایت همه دستگاه‌ها از هنرمندان گفت: امروز نه تنها آغوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بلکه آغوش همه سازمان‌ها باید به روی هنرمندان شهرستان ری باز باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام، شهدا تاکید کرد: باید یادمان نرود که ری 2 هزار و 735 تن از فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده است و باید یادمان نرود هر آنچه امروز داریم از برکت شهدا‌ست.

ری قطب فرهنگی تهران است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تاکید بر پاسداری از خون شهدا عنوان کرد: باید تمام توان خود را در راستای پاسداری و حراست از آرمان‌های والای نظام به کار ببریم.

ابوالحسنی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ری قبله تهران است، خاطرنشان کرد: امید است با انجام کارهای فاخر و فعالیت‌های شایسته در عین همدلی و تعامل، ری را به‌عنوان قطب تهران در زمینه فرهنگ به تمام کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول