اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش البرز:

جامع‌ترین نمایشگاه عفاف و حجاب در البرز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری جامع‌ترین نمایشگاه عفاف و حجاب در استان البرز خبر داد.

جامع‌ترین نمایشگاه عفاف و حجاب در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت‌الله شمیرانی افزود: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان با فلسفه حجاب و چگونگی کشف حجاب رضاخانی، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد با همکاری موسسه فرهنگی خیبر (گروه مرجع عفاف و حجاب کشور) 7 نمایشگاه در کلانشهر کرج و سایر شهرستان‌های استان برگزار کند.

وی ادامه داد: این جامع‌ترین نمایشگاه پوشش و عفاف کشور است که در آن از 16 منظر به موضوع پرداخته شده و فضای استدلالی و منطقی کاملی را در بحث حجاب ارائه می‌کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها با عنوان حریم ریحانه و با حضور کارشناسان خبره، برگزاری مسابقات، برگزاری نمایشگاه منتخبی از محصولات فرهنگی شامل کتاب و نرم‌افزارهای مختلف، نمایشگاه منتخبی از پوشاک اسلامی شامل چادر، روسری، مقنعه و ... به همراه پخش کلیپ، فیلم و انیمیشن برگزار می‌شود.

وی افزود: این اداره کل آمادگی لازم جهت برگزاری نمایشگاه در مراکز فرهنگی و به خصوص دانشگاه‌ها را دارد.

شمیرانی در پایان خاطرنشان کرد: در کرج دو نمایشگاه مرکزی و محمدشهر، در فردیس یک نمایشگاه، در طالقان یک نمایشگاه، در هشتگرد یک نمایشگاه و در شهرهای اقماری نیز یک نمایشگاه در این زمینه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول