اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

افتتاح 4 خانه قرآنی مجهز در دهه فجر امسال در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از افتتاح چهار خانه قرآنی مجهز در دهه فجر امسال در کنگان خبر داد.

افتتاح 4 خانه قرآنی مجهز در دهه فجر امسال در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست فعالان قرآنی کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل قرآنی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: قرآن بزرگترین کتاب تاریخ بشریت است و همه باید نسبت به ترویج مفاهیم قرآنی اهتمام ورزند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از افتتاح چهار خانه قرآنی مجهز در دهه فجر امسال در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: خانه‌های قرآن روستایی به زودی تکمیل و تجهیز می‌شوند و در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

اهرمی از برگزاری مسابقات حفظ قرآن در کنگان خبر داد و تصریح کرد: حفظ قرآن کریم از راه‌های مهم انس با قرآن کریم و معبود حقیقی و بهره‌مندی از کوثر زلال معرفت است و درماندگی در مسائل دنیوی با کلام وحی کمرنگ می‌شود و آرامش حقیقی را به انسان هدیه می‌دهد.

وی گفت: تکرار و تمرین از راه‌های تثبیت محفوظات قرآنی است که به توفیق و سعادت انسان می‌انجامد.

مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگان نیز طی سخنانی در بیان اهمیت و نقش قرآن در جامعه بیان کرد: قرآن بزرگترین کتاب تربیت افراد و جامعه است.

حسین احمدی اظهار داشت: بدون شک تکیه بر قرآن و مضامین پر محتوای آن باورهای انسان و اعتقادات او را جلا می‌بخشد و روز به روز بر غنای تفکری او خواهد افزود.

وی گفت: در روزی که انسان به معنای واقع نمی‌داند که چه چیز صحیح است و چه چیز غلط، چه راهی به سر منزل خود می‌رسد و چه راهی به بیراهه می‌رود، این قرآن و ارشادات گهربار اوست که راه نجات را به انسان نشان می‌دهد و او را از سقوط به منجلاب بدبختی نجات می‌دهد و راه سعادت را بر او هموار می‌سازد.

مسئول امور فرهنگی و تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود:  قرآن چون کلام الهی است بنابراین در تمام ابعاد زندگی انسان‌ها تاثیرگذار و در اخلاقیات، رفتار، کردار و حرکات انسان‌ها و نحوه تفکر آنان مؤثر است.

احمدی یادآور شد: انسانی که خود را به قرآن و کلام الهی متصل کند به قوی‌ترین تکیه‌گاه متصل می‌شود و اگر خود را در پناه قرآن بجوید طبعاً به برترین سایه‌بان پناه جسته است.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول