اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

تخصیص سهمیه ویژه بیمه برای کارگران ساختمانی دشتستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تخصیص سهمیه ویژه بیمه برای کارگران ساختمانی دشتستان خبر داد.

تخصیص سهمیه ویژه بیمه برای کارگران ساختمانی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالمجید رازه شامگاه دوشنبه در دیدار با امام جمعه برازجان اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به جامعه هدف و افراد زیر پوشش ارائه می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر کیفیت خدمات هستیم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تخصیص سهمیه ویژه بیمه برای کارگران ساختمانی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته برای دشتستان سهمیه ویژه کارگران ساختمانی را در نظر خواهیم گرفت.

رازه تصریح کرد: سرانه حق بیمه فرزند چهارم در راستای مصوبات نظام برای برطرف کردن قوانین مربوط به کاهش نرخ لیست سرانه حق بیمه فرزند چهارم لغو شده است.

این مسئول گفت: این مصوبه بر اساس قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده که در خردادماه امسال از سوی مجلس تصویب شد، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این قانون تمام محدودیت‌های مقرر در قانون تنظیم خانواده و جمعیت که مصوب اردیبهشت ماه 72 و اصلاحات آن و سایر قوانین که بر اساس تعداد فرزند برای والدین شاغل یا فرزندان آنان ایجاد شده است، لغو می‌شود.

رازه همچنین در ارتباط با بخشودگی جرایم کارفرمایان نیز اضافه کرد: تا تاریخ 19 دیماه امسال جرایم حق بیمه کارفرمایانی که نسبت به پرداخت اصل حق بیمه خود اقدام کنند، بخشیده خواهند شد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول