اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تامین اجتماعی:

38 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند‌

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به عملکرد و اقدامات این سازمان گفت: امروز 38 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

38 میلیون نفر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمدتقی نوربخش بعدازظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان قرچک که با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد اجتماعی و اقتصادی است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی از زیر پوشش تامین اجتماعی بودن 38 میلیون نفر خبر داد و گفت: در حال حاضر با وجود مشکلاتی که در بودجه سازمان داریم تعهدات به بیمارستان‌ها را عملی کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون خدمات غیرحضوری برای استفاده کارگران و کارفرمایان در سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است.

این گزارش حاکی است، کار‌گروه اشتغال شهرستان قرچک با حضور علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، نوربخش رئیس تأمین اجتماعی کشور، رئیس کار کشور، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و جمعی از مسئولان استان و شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول