اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

جامعه کارگری ‌چرا سهمی از وجوه‌ صندوق تامین اجتماعی نداشتند

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با ابراز گلایه از هدیه دادن وجوه تامین اجتماعی گفت: در حالی که جامعه کارگری درگیر مشکلات فراوان است، بسیاری از وجوهات این صندوق هدیه داده شد.

جامعه کارگری ‌چرا سهمی از وجوه‌ صندوق تامین اجتماعی نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله دریابیگی ظهر امروز در نخستین کنگره 980 شهید کارگر مازندران در حسینیه عاشقان شهرستان ساری، اظهار داشت: شهید،روزی‌خوار سفره حق‌تعالی است.

وی با بیان اینکه واقعه کربلا، تکمیل‌ترین جریان شهادت است، افزود:‌ در عاشورا، یک سپاه جنگیدند و به شهادت رسیدند و لشکر دیگری از بعدازظهر عاشورا به پرچمداری حضرت زینب(س) جنگید و بر کفر پیروز شد.

دریابیگی یادآور شد: ما که مدعی پیروی از راه حسینی و زینبی هستیم، بعد از شهادت همکاران خود، باید زینب‌کار راه آنها را در حوزه کار و تلاش ادامه دهیم.

وی درباره پیمودن راه تخصصی شهیدان، اظهار داشت: در این مسیر باید فرمایشات ترسیم شده رهبری را بیابیم و این مسیر را بپیماییم تا حرکت ما در تاسی از شهدا، به انحراف و خرافه از شهدا تبدیل نشود.

عضو شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه اشارات رهبری برای ما حجت است، خاطرنشان کرد: مانند مدعیان دروغین ولایت نیستیم که تبعیت از ولایت را تا پیروی از منافع شخصی خود می‌خواهند.

دریابیگی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی، سخت محتاج کار، تلاش و تولید در مبارزه با مستکبران است، گفت: ارائه تولید و کار خوب، مورد قبول شهدا است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه نباید به شهدا ظلم کرد، افزود: در حالی که داغ سوختن پرستوهای مهاجر در دل دردمند فرزندان، همسران، پدران و مادران شهدا وجود دارد هرگونه تعدی و ظلم به شهیدان، آزار دهنده است و وجدان بیدار جامعه باید از هر عملی که موجب ظلم به شهدا شود جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما درست کار نکنیم و لطمه‌ای به شهید بخورد، این ظلم به شهید است، یادآور شد: اگر مسئولی با تکیه بر خون شهدا، امور مماکت را در دست گرفت و ذره‌ای نسبت به مسئولیت خود کوتاهی کرد، گناه او سنگین‌تر و این هم ظلمی به شهدا است.

دریابیگی خاطرنشان کرد:‌ در حالی که جامعه کارگری درگیر مشکلات فراوان است، مشکلات عدیده‌ای در صندوق تامین اجتماعی به وجود آمد و وجوه بسیاری از این صندوق، هدیه داده شد.

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول