اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه گذشته‌

3778 کیلوگرم مواد مخدر در رابر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: طی 9 ماهه گذشته از سال جاری بیش از سه تن و 778 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رابر کشف شده است.

3778 کیلوگرم مواد مخدر در رابر کشف شد

علی نمازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم این فرماندهی در سال جاری مبارزه جدی با مواد مخدر و سوداگران مرگ بوده که در همین راستا با برنامه‌ریزی، ساماندهی، بسیج امکانات و تلاش مضاعف و شبانه‌روزی کارکنان دستاوردهای قابل توجهی در این حوزه به دست آمد. 

وی افزود: طی 9 ماهه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر با افزایش یک هزار و 44 درصدی مواجه بوده و در این مدت حدود سه تن و 778 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 84 قاچاقچی دستگیر و 48 خودرو توقیف شده است. 

نمازیان اشرافیت اطلاعاتی فرماندهان و یگان‌های انتظامی بر حوزه استحفاظی و همچنین انجام به موقع ماموریت‌ها را از مهمترین عوامل کشفیات مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی دانست. 

فرمانده انتظامی شهرستان رابر با اشاره به اینکه پلیس در تلاش است تا اعتیاد مهار شود، گفت: پیشگیری و آموزش خانواده‌ها برای کنترل فرزندان ضروری است و این کنترل باید عقلانی انجام شود.

وی با بیان اینکه برخورد با اعتیاد نیازمند راهکارهای علمی است بر اقدامات گسترده و قانونی در زمینه برخورد با این معضل اجتماعی تاکید کرد.

نمازیان از جمع‌آوری معتادان ولگرد در سطح شهرستان یاد کرد و افزود: با جمع‌آوری این افراد از سطح شهر و نگهداری آنان در مراکز بهبود و بازپروری چهره شهرستان از وجود این افراد پاک شده که رضایتمندی مردم را نیز در بر داشته است. 

وی با اشاره به اینکه شهرستان برای افراد مجرم، متخلف و قانون‌شکن و کسانی که می‌خواهند امنیت مردم را بر هم بزنند ناامن است، خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی در شهرستان بسیار مطلوب است و نگاه ما در مبارزه با مواد مخدر یک نگاه معنوی همراه با پشتوانه مردمی است.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول