اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

همدان از بارانداز توزیع و عرضه مواد مخدر خارج شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: با اقدامات صورت گرفته، همدان از بارانداز توزیع و عرضه مواد مخدر خارج شده است.

همدان از بارانداز توزیع و عرضه مواد مخدر خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر اظهار کرد: طبق تاکیدات رهبری، همه باید در عرصه مبارزه با مواد مخدر وارد شوند تا بتوانیم به صورت همه‌جانبه و اجرای برنامه‌ای مدون در مهار این پدیده شوم موفق عمل کنیم.

وی گفت: در 9 ماه سال جاری، بیش از 14 تن مواد مخدر در استان همدان کشف و 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد که شاهد افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تشکیل چهار کمیته در راستای مبارزه با مواد مخدر در این استان خبر داد و افزود: نیاز است در عرصه مبارزه با مواد مخدر، از فعالیت‌های صورت گرفته و نقش دستگاه‌ها، نهادهای مردمی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جماعات و اقشار مختلف مردم به عنوان محوری‌ترین کارها، سندی تهیه و تدوین شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز گفت: در 9 ماهه امسال، 4 هزار و 264 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با 2 هزار و 342 کیلوگرم، کشفیات مواد مخدر، رشدی دو برابری داشته است.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: در این راستا، یک‌هزار و 5 نفر در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تشکیل 104 جلسه و کارگاه آموزشی با 12 هزار و 100 نفر شرکت‌کننده، 23 همایش پیشگیری، سه دوره تربیت مربی، برپایی پنج نمایشگاه، توزیع 372 عنوان کتاب و 22 هزار بروشور و بسته فرهنگی، نصب 170 بنر و 47 مورد نمایش فیلم را از اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر در ملایر برشمرد.

وی بیان داشت: طرح مبارزه با مواد مخدر از سال 89 آغاز شد که شهرستان ملایر به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور در این طرح انتخاب و طی سال‌های گذشته، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

ابوحمزه افزود: به طور حتم، برای ریشه‌کنی مواد مخدر و رسیدن به نتیجه مطلوب و با توجه به حجم گسترده حرکتی که دشمن آغاز کرده، همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم باید پای کار باشند.

انتهای پیام/89002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول