اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک هفته گذشته صورت گرفت

کشف بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از 190 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،غلامعباس غلام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به کشف بیش از 190کیلوگرم مواد مخدر در استان  طی یک هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری کامل و طی عملیات پلیسی میزان قابل توجهی مواد مخدر در محورهای استان را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور برخورد با قاچاقچیان و ممنوعیت ورود مواد مخدر به استان ماموران انتظامی در چند عملیات ویژه و منحصر به فرد در محورهای مواصلاتی در سطح شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه در مجموع عملیات‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی 190 کیلوگرم مواد مخدر با شناسایی و دستگیری 20 تن از فروشندگان و حاملان مواد مخدر را به همراه داشت، متذکر شد: ماموران انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر با آگاهی و هوشیاری کامل از ورود مواد مخدر به استان جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ غلام‌زاده با اشاره به میزان کشفیات طی یک هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، اذعان داشت: در یک عملیات پلیسی با توقیف پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین ماموران انتظامی موفق به کشف 190 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند با جاسازی ماهرانه مواد مخدر در خودروها و عبور از محورهای مواصلاتی و سطح شهر این میزان مواد مخرب‌زا را به دیگر استان‌ها وارد کنند که به دام ماموران انتظامی افتادند.

سرهنگ غلام‌زاده با تاکید بر این‌که متهمان به همراه مواد کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده توزیع کنندگان مواد مخدر با پلیس 110 تماس حاصل کنند تا مأموران با ورود و شناسایی افراد را دستگیر و به مراتب و مراجع قضایی معرفی شوند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه برای ریشه‌کنی مواد مخدر و رسیدن به نتیجه مطلوب و با توجه به حجم گسترده حرکتی که دشمن آغاز کرده، همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم باید پای کار باشند، گفت: انتظار می‌رود همه خود را مسئول بدانند و همکاری لازم با عوامل انتظامی در سطح استان را داشته باشند.

این مسئول انتظامی رضایت شهروندان را مهم‌ترین عامل دلگرمی مجموعه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که مردم تاکنون همکاری خوبی با پلیس در شناسایی کشف جرائم داشتند انتظار می‌رود در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت‌های غیر قانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول