اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

افزایش 112 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 112 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در 9 ماه سال‌جاری در این استان خبر داد.

افزایش 112 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عزیزالله ملکی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با معضل تهیه و توزیع انواع مواد مخدر و افزایش نظارت بر خودروهای عبوری و محورهای مواصلاتی استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات‌های‌ مختلفی در این زمینه اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: با استفاده از تمام توان نیروی انتظامی به خصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر ماموران انتظامی امسال موفق به کشف 2 تن و 758 کیلو و 198 گرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه این کشفیات در مدت مشابه سال گذشته یک تن و 333 کیلو و 988 گرم بوده است، خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش 112 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده شامل تریاک، هروئین، حشیش و شیشه بوده است، اضافه کرد: عملیات‌ کشف این مواد افیونی در شهرهای اراک، آشتیان، تفرش، خمین، دلیجان، ساوه، شازند، محلات، زرندیه، کمیجان، خنداب و فراهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/87001/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول