اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

9 دی چشم فتنه را کور کرد

امام جمعه شهر آبیک گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی، چشم فتنه را کور کردند.

9 دی چشم فتنه را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، اظهار داشت: حماسه 9 دی عاشورای تمام‌عیاری بود که علیه یزیدیان، شمریان، عبیدالله‌ها، خولی‌ها و خط فکری اموی‌ها و اسلام امریکایی تمام‌قد خلق شد.

وی ادامه داد: نتیجه‌ای که امام حسین (ع) با قیام بی‌سابقه‌اش در عاشورای سال 61 هجری قمری گرفت، همان نتیجه در عاشورای سال 88 گرفته شد.

وی افزود: فتنه 88 برخاسته از دشمنانی بود که علیه اسلام خیز برداشته و در داخل و خارج کشور، نظام را مورد هتک حرمت قرار داده و صراحتا اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: فتنه‌گران اصل ولایت فقیه را زیر سوال برده، عکس امام راحل را مورد توهین قرار داده و به مردم اهانت کردند، مساجد را آتش زدند و اموال عمومی را به غارت بردند و به پایگاه‌های بسیج یورش بردند که هیچ‌گاه این اعمال سرزده از فتنه‌گران قابل بخشش و جبران نیست.

موسوی تصریح کرد: با توجه به افشاگری مطبوعات خارجی، دشمنان داخلی و خارجی برای تحقق پروژه فتنه، 20 سال حساب شده و دقیق کار کرده بودند ولی به این دلیل که انقلاب اسلامی برخاسته از قیام و نهضت امام حسین (ع) بود نتوانستند نتیجه بگیرند و رسوا شدند.

وی اضافه کرد: رسوایی سران فتنه و فتنه‌گران در آینده به نقاط بالاتر نیز سرایت می‌کند.

امام جمعه شهر آبیک خطاب به شوراهای اسلامی شهر و شهردار جدید این شهر بیان کرد: از مسئولان شهری درخواست می‌شود علاوه بر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، بیشتر از اندازه، توان، مسئولیت و وقتشان برای شهر تلاش کنند تا عقب‌افتادگی‌ها جبران شود و شاهد پیشرفت چشمگیر شهر در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/77006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول