اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ‌بردسیر:

غربی‌ها به مردمی بودن جمهوری اسلامی پس از حماسه 9 دی اعتراف کردند

امام جمعه بردسیر گفت: آشکار شدن دشمنی غرب با نظام‌، اذعان غرب به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران و استحکام نظام ‌و تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه از جمله دستاوردهای حماسه 9 دی است.

غربی‌ها به مردمی بودن جمهوری اسلامی پس از حماسه 9 دی اعتراف کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم بردسیر به مناسبت بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ‌یوم‌الله 9 دی یک حماسه ‌کم‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی بود که مردم بر افتخارات خود افزودند.

وی افزود: 9 دی نشان‌گر همان عنایت الهی و لطف امام زمان (عج) است که به خاطر آن حالت خاشعانه نایب امام زمان (عج) و سخنان دل‌نشین وی زمینه‌ای شد تا این لطف در قالب توجه قلوب مردم و انقلابیون محقق شود و آن دفاع بی‌نظیر از ارزش‌های انقلاب اسلامی صورت پذیرد.

تارم گفت: دشمن از مواجهه با خیل عظیم مردم که حتی تصورش را هم نمی‌کرد، چنان سردرگم و مبهوت شد که همانند کودکان دست به توجیه و تحلیل‌هایی زد که سست و بی‌پایه و مضحک بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود هرگز این احتمال را نمی‌داد که در یک لحظه همه ‌هزینه‌های سنگینی که کرده بود بر باد رود و قطعا این امر لطف خدا و امام زمان (عج) بر مردم آگاه و بصیر و ولایی ما بود.

امام جمعه ‌بردسیر استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله دستاوردهای این روز برشمرد و عنوان کرد: این روز اختصاص به یک جریان و گروه خاص نداشت در این روز همه‌ مدافعان حکومت جمهوری  اسلامی ایران زمانی دیدند بحث مبارزه با نظام اسلامی‌ و براندازی نظام است به صحنه آمدند و این حضور سبب اقتدار نظام شد.

وی گفت: دستاورد دیگر 9 دی باور جنگ نرم است که بارها مقام معظم رهبری در قالب شبیخون فرهنگی به آن اشاره کردند، اما بسیاری از مردم و مسئولان نظام باور نداشتند و این فتنه بحث جنگ نرم را ثابت کرد.

تارم مشخص شدن چهره‌ واقعی مدعیان، لبیک گفتن دوباره به اصل نظام توسط مردم‌، منفعل شدن فتنه‌گران، عمق بخشی به بینش و بصیرت مردم‌، پیوند مردم و رهبری‌، الگوهای جدید دوستی و دشمنی را از جمله ‌دیگر دستاوردهای حماسه بزرگ 9 دی بیان کرد.

وی آشکار شدن دشمنی غرب با نظام‌، اذعان غرب به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران و استحکام نظام ‌و تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه را از جمله دستاوردهای خارجی این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/80027/ق30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول