اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

ملت ایران بر حسب وظیفه در 9 دی به میدان آمدند‌

امام جمعه کوهبنان گفت: ملت ایران در 9 دی ماه بر اساس احساس وظیفه و تکلیف به صورت خودجوش به میدان آمدند.

ملت ایران بر حسب وظیفه در 9 دی به میدان آمدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام‌‌ عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت 9 دی در ‌جمع پرشور و گسترده مردم بخش طغرالجرد کوهبنان اظهار داشت: 9 دی ماه در تقویم به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، روزی که روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم این حضور عظیم و بی‌نظیر تاریخی را رقم زد و حضور گسترده و باشکوه مردم در نهم دی ماه حوادث اول انقلاب و حضور مردم را در ذهن‌ها تداعی کرد.

وی عنوان کرد: مردم در 9 دی ماه احساس وظیفه کردند و به دنبال این احساس وظیفه و تکلیف الهی عمل صالح خودشان که همان حضور در خیابان‌ها و صحنه‌های دفاع از انقلاب‌، ارزش‌های دینی‌، عاشورا و فرهنگ شهادت بود، انجام دادند و ثابت کردند که لطف خداوند و نصرت الهی در گرو ایستادگی و بصیرت مردم است‌.

صالح‌نیا  تصریح کرد: مهمترین هدف فتنه ایجاد شکاف بین صفوف مردم بود که این هدف‌ با تخلف از قانون و ضربه زدن به اقتدار ملی کشور پیگیری شد در حالی که از خارج مرزها فرماندهی و مدیریت می‌شد که هدف سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود، اما کمک الهی و بصیرت مردم فتنه را خنثی کرد‌.

وی افزایش اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده‌، کنار رفتن نقاب‌ها و رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری ‌را از مهمترین آثار و دستاوردهای ‌داخلی 9 دی دانست.

صالح‌نیا گفت: مردم در 9 دی ماه 88 به جهانیان ثابت کردند که حکومت و مردم در ایران اسلامی در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان استحکام، ظرفیت و اقتداری برخوردار‌ند که به راحتی هر توطئه را در نطفه خفه می‌کنند‌.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در حماسه تاریخی 9 دی نشان داد که مردم مدافع نظام و جایگاه رهبری هستند و هر جریان و شخصیتی را تنها با همین ‌دو ملاک می‌‌سنجند‌.

صالح‌نیا افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام‌، منفعل شدن جریان فتنه‌، تبدیل شدن فتنه‌گران به مرده سیاسی‌، عمق بخشیدن به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی و الگوهای جدید دشمنی و دوستی با انقلاب‌، پیوند عمیق ‌مردم و مقام معظم رهبری‌، تعمیق ارتباط مردم به ویژه جوانان با عاشورا و فرهنگ عاشورایی‌، ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم را از دیگر پیامدهای داخلی حماسه نهم دی دانست‌.

وی آشکار شدن دشمنی گسترده استکبار جهانی و جهان غرب با نظام و پیوند فتنه با خارج از مرزها‌، اذعان و اعتراف غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی‌، تحکم بخشی به بیداری اسلامی در منطقه و حفظ استقلال سیاسی را از مهمترین دستاوردهای خارجی حماسه نهم دی دانست‌.

صالح‌نیا بیان داشت: حماسه 9 دی نمایش بلوغ اجتماعی و سیاسی  شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل همچنین تجلی اقتدار ملی و سیاسی ملت ایران بود که با حضور گسترده و با‌شکوه خود در راهپیمایی عظیم نهم دی توطئه دشمنان را خنثی کرد‌.

وی افزود: به فتنه‌گران و اربابان آنان اعلام می‌داریم که ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی تا آخرین قطره خون دست از حمایت و پشتیبانی و جانفشانی در راه اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و حمایت قاطع و بی‌دریغ خود از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بر نمی‌دارد.

صالح‌نیا خاطر نشان کرد: ملت ایران همراه‌ رئیس جمهور است و از حقوق هسته‌ای و مسلم خویش دست نمی‌کشد و در برابر همه ‌توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌ایستاد.

انتهای پیام/80012/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول