اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مطرح کرد

همدان قطب تأثیرگذار کوهنوردی و سنگنوردی در کشور

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، همدان را قطب تأثیرگذار کوهنوردی و سنگنوردی در کشور دانست.

همدان قطب تأثیرگذار کوهنوردی و سنگنوردی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی ظهر امروز در جمع هیئت رئیسه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان اظهار کرد: همدان قطب تاثیرگذار ورزش کوهنوردی و سنگنوردی کشور بوده که باید در آینده نزدیک جایگاه واقعی خود را بازیابد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های گسترده و متنوع هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و تاکید بر لزوم ادامه روند رو به رشد این رشته ورزشی در همدان ابراز کرد: متاسفانه در طی مدیریت‌های قبلی فدراسیون، بی‌مهری‌هایی در رابطه با جایگاه همدان صورت گرفته که امیدوارم با سامانه مدیریت جدید در این زمینه بتوانیم عدالت واقعی را در توزیع خدمات، امکانات و امتیازات به اجرا درآوریم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به بستر مناسب فعالیت این رشته پرطرفدار در سطح کشور، وجود کوهستان‌های مناسب کوهنوردی و سنگنوردی و نیز امکانات و فضاهای اختصاصی استان، نظیر سالن سنگنوردی فرهاد و موزه کوهنوردی را از امتیازات مثال‌زدنی همدان برشمرد.

وی گفت: این امتیازات در سایه توجه و حمایت مسئولان امر می‌تواند نویدبخش پرورش قهرمانان و افتخارآفرینان باشد.

زارعی به لزوم بهره‌گیری از نیروهای جوان، باانگیزه، کارآمد و با برنامه در انجام امور هیئات اشاره کرد و افزود: استفاده از این امتیازات می‌تواند باعث رشد و شکوفایی در این ورزش شده و میزان اثر گذاری را در بین عامه مردم بالا ببرد.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر با تبدیل نیروهای بالقوه به بالفعل، گام‌های ارزشمندی در زمینه معرفی ورزش استان و بضاعت غنی آن برداشته می‌شود.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن اعلام آگاهی و پیگیری اخبار حوزه فعالیت خود در میان استان‌ها گفت: رویه نوین در فدراسیون توجه به استان‌ها از طریق برگزاری برنامه‌های مدون و ترغیب به فعالیت‌های همه‌جانبه چه به لحاظ ورزشی و چه به لحاظ فرهنگی است.

در ادامه این نشست صمیمی رئیس هیئت همدان و مسئولان کمیته‌های مختلف ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان طی بحث و تبادل نظر با ریاست فدراسیون، توانستند با اعلام آمادگی در خصوص همکاری با فدراسیون در تمام زمینه‌ها نظر مساعد وی را در رابطه با برگزاری چند رویداد مهم به میزبانی همدان تا قبل از پایان سال جاری جلب کنند.

انتهای پیام/89002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول