اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

دمل چرکین فتنه نهم دی از پیکره انقلاب جدا شد

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: دمل چرکین فتنه در نهم دی سال 88 از پیکره انقلاب اسلامی جدا شد.

دمل چرکین فتنه نهم دی از پیکره انقلاب جدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با گرامیداشت سالروز بصیرت ملت ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اظهار کرد: ملت ایران در نهم دی سال 88 پاسخ اهانت ایادی استکبار جهانی به مقدسات اسلامی و ولایت فقیه را داد.

وی به حرکت خودجوش ملت ایران در نهم دی سال 88 اشاره کرد و افزود: حضور حماسی مردم، دشمنان و خودفروختگان داخلی را در خود غرق کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با تاکید براینکه مردم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه سال 88 تمام تلاش و نیروهای خود علیه نظام اسلامی را به‌کار گرفته بود.

باقری مردم ایران را ولایت‌مدار خواند و بیان کرد: دمل چرکین فتنه در نهم دی سال 88 از پیکره انقلاب اسلامی جدا شد.

*انقلابی ماندن هنر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در مراسم مذکور نهم دی سال 88 را یوم‌الله عنوان کرد و گفت: در قرآن به سه موضوع انسان، طبیعت و تاریخ برای شناخت تاکید شده است.

علی اسماعیل‌پور با بیان اینکه با مطالعه تاریخ می‌توان در گذشته سیر کرد، افزود: فتنه‌گران در سال 88 به مقدسات و امام (ره) توهین کردند.

وی هدف دشمنان را نابودی حکومت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سران فتنه با بی‌بصیرتی و سکوت خود دشمنان را در ایجاد آشوب و فتنه یاری کردند.

اسماعیل‌پور بزرگ‌ترین خواسته بشر در طول تاریخ را عاقبت به‌خیری خواند و یادآور شد: در حکومت اسلامی انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، زدودن غبار فتنه و بصیرت‌افزایی ملت ایران را بزرگ‌ترین امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول