اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

9 دی از ایام‌الله است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: 9 دی از ایام‌الله است و ایام‌الله در قرآن از خصیصه‌ای برخوردار بوده که برای بشریت تا قیامت قابل استفاده است.

9 دی از ایام‌الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه اظهار داشت: امام حسین (ع)، امام همه مردم دنیاست و امروز مرزها نمی‌توانند عشق به امام حسین (ع) را محدود کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام حسین (ع) با فلسفه فساد و پلیدی مبارزه کرد و حسینیان به‌دنبال امام حسین (ع) در طول تاریخ با فساد می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهی جبهه‌ها به‌دست حضرت ابوالفضل (ع) بود ادامه داد: در آن زمان جبهه‌ها با باور حسینی اداره می‌شد.

ممدوحی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های نظامی دنیا دانشجویانی هم‌چون رزمندگان جبهه‌ها نمی‌پرورانند و رزمنده‌ها دانشجویان مکتب امام حسین (ع) هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این موضوع که امروز کفر در مقابل قدرت بزرگ اسلام روز به روز عقب‌نشینی می‌کند گفت: حضور 20 میلیونی مردم در مراسم اربعین امسال هشداری مهم به کفر و وهابیت بود.

وی بیان داشت: مسلمان ده‌ها کشور به زیارت امام حسین (ع) آمده بودند و امروز طلیعه ظهور اسلام بر سیاره زمین خود را نشان می‌دهد.

به گفته ممدوحی مردم در روز 9 دی خودجوش به خیابان‌ها آمدند و میلیون‌ها نفر به جهانیان فهماندند که نقشه‌های دشمنان اثری نخواهد داشت.

وی اذعان داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و توطئه‌های آن‌ها دادند و این در حالی است که مردم  جان و نهادشان با تربیت سیدالشهدا (ع) عجین شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری 9 دی را جزو ایام‌الله دانست و گفت: ایام‌الله در قرآن از خصیصه‌ای برخوردار است که برای بشریت تا قیامت قابل استفاده خواهد بود.

ممدوحی ابراز داشت: 9 دی به نهاد کفر و فتنه‌گران فهماند که توطئه علیه ایران فایده ندارد و خداوند زمین را از کفر می‌گیرد و به‌دست مسلمانان می‌سپارد.

انتهای پیام/2700/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول