اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

حماسه 9 دی در سوسنگرد گرامی داشته شد

مراسم سالروز حماسه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سوسنگرد گرامی داشته شد.

حماسه 9 دی در سوسنگرد گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، مراسم سالروز حماسه 9 دی پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سوسنگرد گرامی داشته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های خوزستان در این مراسم اظهار داشت: 9 دی به خاطر غفلت‌های عوام و خواص در اوضاع فتنه شکل گرفت.

حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری‌نسب تصریح کرد: در فتنه 88 تعرض به نظام، تعرض به باورهای جامعه و تعرض به ولایت و رهبری را آغاز کردند که صبر مردم به سر آمد و 9 دی را مقابل این توطئه‌ها به‌وجود آوردند.

وی افزود: واقعیت آن است که فضای مالامال از شبهه و توهم و فتنه سال 88، آخرین مرحله از سال‌ها برنامه‌ریزی و توطئه دشمنان خارجی و یاران داخلی‌شان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: حماسه تاریخی نهم دی نشان داد جامعه ایران یک جامعه مذهبی، انقلابی، معتقد به خط امام خمینی(ره)، وفادار به ولایت فقیه و دارای سلایق و علایق مختلف است، اما در اصول و محکمات خود که همان اسلام، انقلاب، ولایت فقیه، شعارهای استکبارستیزانه و صهیونیسم ستیزانه بوده یکصدا و مستحکم است.

این مسئول در پایان گفت: این شعار نیست بلکه واقعیتی است که حماسه نهم دی در کوران تبلیغات رسانه‌های بیگانه و فضاسازی سران فتنه به همه جهان ثابت کرد.

* عظیمی حرکت 9 دی، این مناسبت را ماندگار کرد

در این مراسم باشکوه، امام جمعه سوسنگرد اظهار کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی‌ماه همان سال حماسه‌ای عظیم را خلق کردند که نشان از اوج آگاهی و بینش و بصیرت آنها بود.

حجت‌الاسلام احمد ساری‌اصل با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه حامی ولایت و امامت بوده و هستند گفت: فتنه‌گران تنها هدفشان جدا کردن مردم از مسئولان نظام بود که به جرات می‌توان گفت با بصیرت مردم و درایت فتنه‌شان در نطفه خفه شد و هیچ راهی به جایی نبرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در روز نهم دی سال  88با الگو گرفتن از امام حسین(ع) برای عقب راندن فتنه گران وارد صحنه شدند.

امام جمعه سوسنگرد ابراز داشت: این حضور حماسی باعث شد تا دشمنان در یکی از برنامه ریزی‌های برجسته خود یعنی فتنه انگیزی سال 88 با شکست روبرو شوند و امیدشان، ناامید شود.

این مسئول اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان داخل و خارج، هم اکنون جمهوری اسلامی ایران از اقتدار خوبی در سطح جهان برخوردار است و این اقتدار را می‌توان در حضور مردم و پیروی از مقام معظم رهبری دانست.

ساری‌اصل در ادامه بر نقش مهم رهبری در انقلاب‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: سخت‌ترین پیام حماسه 9 دی سال 88 برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، پیام ولایتمداری است.

وی متذکر شد: حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد.

انتهای پیام/72001/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول