اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر:

ملت ایران در 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ملت ایران در 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند.

ملت ایران در 9 دی دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی پیش از ظهر امروز با اشاره به ترفند دشمن در جریان فتنه 88 اظهار داشت: مقام معظم رهبری به خوبی ترفند دشمن در فتنه 88 را شناسایی کرده و با درایت خود راه را بر فتنه‌گران داخلی و خارجی بستند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 محصول بازیگران خارجی و داخلی بوشهر تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌ها و ترفندها برای ضربه زدن به نظام، اما مردم ایران اسلامی با بصرت خود در مقابل تمام توطئه‌ها ایستادن.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه بازیگردانان اصلی فتنه هنوز فعال هستند که از رأفت نظام اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، گفت: آنان به فکر طراحی‌های جدیدی هستند تا ضمن تطهیر فتنه‌گران، طلبکار نظام اسلامی شوند و ملت ایران باید نماد 9 دی را که مظهر و اوج بصیرت ملت ایران بود، پاس داشته و جریان فتنه و انحراف را رسوا کند.

رضایی تصریح کرد: نهم دی فریاد و نماد بصیرت انقلابی ملت ایران در برابر سال‌ها برنامه‌ریزی بازیگران پشت صحنه داخلی و خارجی برای سازماندهی و طراحی براندازی نظام اسلامی بود.

وی اضافه کرد: شناخت عرصه مبارزه در مقابل فتنه‌گران بدون شناخت طراحان و دست‌اندرکاران داخلی و خارجی این فتنه بزرگ امکان‌پذیر نیست.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی حاصل پیوند امت و امام امت است و در 9 دی خون حسینی در رگ‌های ملت ایران به جوشش درآمد و با پیوند امت با امام امت به صحنه زیبای بصیرت ملت ایران در مقابل دشمن تبدیل شد.

رضایی تأکید کرد: موسوی و کروبی بازیگران نقش‌هایی بودند که بازیگردانان پشت صحنه طراحی کرده بودند و از یک زمانی متوجه شدند که در نقشه دشمن و ضد انقلاب‌اند اما باز هم به کار خود ادامه دادند.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر ادامه داد: بنابراین خیانت بزرگ آنان که ظلم به نظام اسلامی، ولایت فقیه و مردم بود، نابخشودنی است.

وی تصریح کرد: اینها در مقابل ملت بزرگ ایران، امام راحل، رهبری و خون شهدا مسئولند و باید توبه کنند شاید خدا از سر تقصیرات آنها بگذرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول