اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی و با حضور مسئولان

خیابان 9 دی گچساران ثبت شد

با حضور جمعی از مسئولان گچسارانی و به مناسبت سالروز حماسه 9 دی سال 88، خیابانی در این شهرستان به نام خیابان 9 دی نامگذاری و ثبت شد.

خیابان 9 دی گچساران ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور شهردار دوگنبدان، اعضای شورای اسلامی این شهر، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و مردم این شهرستان خیابان 9 دی در گچساران نامگذاری شد و به ثبت رسید.

در این مراسم که به مناسبت سالروز خلق حماسه 9 دی صورت گرفته است، از ابتدای پل بازار میوه‌فروشان تا میدان استادیوم تختی شهر دوگنبدان به نام خیابان 9 دی نامگذاری شد.

شهردار دوگنبدان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری خیابان 9 دی در دوگنبدان با تصویب شورای اسلامی این شهر صورت گرفت.

اردلان زینل‌زاده با اشاره به این‌که این اقدام در راستای گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی صورت گرفته است، تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان نامگذاری خیابان‌ها و میادین شهری و همچنین کوچه‌ها را با نام‌های مناسب در دستور کار دارد.

وی افزود: نامگذاری باید به گونه‌ای باشد که ضمن شایستگی،‌در برگیرنده نام و هویتی ملی،‌ دینی و مذهبی باشد و با فرهنگ این منطقه نیز تناسب داشته باشد.

زینل‌زاده با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی سال 88 ابراز داشت: این روز، روز اعلام برائت از ساختارشکنان بر حریم ولایت است که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

شهردار دوگنبدان اضافه کرد: روز 9 دی روز میثاق مجدد با ولایت بوده و تا به امروز با هدایت‌های پیامبرگونه ولی فقیه، تمامی نقشه‌های پشت پرده دشمنان اسلام، نقش بر آب شده است.

زینل‌زاده با اشاره به حضور بصیرت‌مندانه مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها انقلاب و ملت مورد هجوم فتنه گران داخلی و خارجی قرار گرفته اما ذره‌ای از حضور مردم در صحنه‌های مختلف کم نشده است.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول