اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه گذشته

مردم کرج 46 میلیارد ریال صدقه دادند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در مجموع مردم این شهرستان 46 میلیارد ریال صدقه دادند.

مردم کرج 46 میلیارد ریال صدقه دادند

سیدرضا شوبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: مردم مرکز استان البرز همواره در امور خیر و انسان‌دوستانه مشارکت جدی داشته‌اند که این امر نشان‌دهنده روحیه ایثار و فداکاری آنها است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد مرکز استان البرز نیز تلاش بسیاری برای ساماندهی فعالیت‌های خیرخواهانه مردم کرج، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و توزیع آنها در میان نیازمندان، مستمندان و مددجویان زیرپوشش دارد.

این مسئول افزود: بخش مهمی از کمک‌های نقدی شهروندان از طریق پرداخت صدقه و جمع‌آوری آنها با استفاده از صندوق‌های صدقات انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره اینکه چه تعداد صندوق صدقات در کرج فعال است، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های کمیته امداد 3 نوع صندوق صدقات در ابعاد کوچک،‌ متوسط و بزرگ داریم.

شوبیری افزود: در مجموع بیش از 148 هزار صندوق صدقات در شهرستان کرج نصب شده که بخش اصلی آن مربوط به صندوق‌های صدقات کوچک و خانگی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری و تا پایان آذر ماه مردم کرج در مجموع بیش از 46 میلیارد ریال از طریق این صندوق‌ها برای رفع نیاز افراد مستمند و نیازمند مشارکت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در این شهرستان براساس دستورالعمل‌ها و برنامه‌های کمیته امداد برای رفع نیاز مددجویان هزینه خواهد شد.

شوبیری گفت: کمیته امداد سرفصل‌هایی دارد که اعتبارات مربوط به هر بخش مشخص بوده و امور مالی مربوط به رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان به طور کامل شفاف است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم کرج در امور خیرخواهانه در 9 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، گفت: با توجه به مشکلات و نیازهای مددجویان زیرپوشش و افراد نیازمند و محدود بودن اعتبارات و امکانات کمیته امداد، لازم است که مردم خیر و انسان‌دوست کرج بیش از گذشته در امور خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول