اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قاینات خبر داد

هزینه‌ 1.7 ‌میلیارد ریالی امداد قاینات برای مسکن مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قاینات گفت: در 9 ماهه گذشته، یک ‌میلیارد و 14 میلیون و 700 هزار ریال برای کمک به تعمیر، بازسازی و احداث مسکن به مددجویان زیرپوشش این کمیته مساعدت شده است.

هزینه‌ 1.7 ‌میلیارد ریالی امداد قاینات برای مسکن مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، ضیاءالدین فارابی با اشاره به هزینه‌کرد یک‌میلیون ریالی امداد برای مسکن مددجویان، اظهار داشت: این مبلغ برای کمک به تعمیر منازل مسکونی مددجویان از قبیل حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، ایزوگام، حصارکشی و کمک به احداث و خرید مسکن بیش از 160 نفر از مددجویان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع این مبلغ ، مبلغ 400 میلیون ریال برای احداث سرویس بهداشتی بیش از 80 نفر از مددجویان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قاینات یادآور شد: در راستای کمک به احداث مسکن مددجویان، در طی این مدت، به دو نفر از مددجویان زیر پوشش که در شهر نیمبلوک با استفاده از وام مسکن مهر اقدام به احداث مسکن کرده‌اند، مبلغ 100 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای تکمیل این واحدها مساعدت شده است.

فارابی تصریح کرد: تعداد هشت نفر از مددجویان نیز که اقدام به احداث مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرده‌اند و واحدهای آنها تا مرحله سفت‌کاری پیشرفت فیزیکی داشته و در نوبت دریافت تسهیلات هستند، مبلغ 80 میلیون ریال(سرانه هر نفر 10 میلیون ریال) مساعدت شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز بالغ بر 907 میلیون و 840 هزار ریال برای مسکن مددجویان هزینه شده که از این میزان، بیش از 577 میلیون و 840 هزار ریال برای تعمیر و بازسازی مسکن 170 نفر از مددجویان و مبلغ 330 میلیون ریال کمک نیز به منظور احداث مسکن تعداد 26 نفر از مددجویان بوده است.

انتهای پیام/22482/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول