اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

مراجعه 5980 زائر به پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در مرز شلمچه

سرپرست فوریت‌های پزشکی آبادان از مراجعه 5 هزار و 986 زائر به پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه در روزهای قبل و بعد از اربعین حسینی خبر داد.

مراجعه 5980 زائر به پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در مرز شلمچه

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: از روز هفدهم آذر ماه تا به امروز و در روزهای نزدیک به اربعین حسینی تا این ساعت، 5 هزار و 986 زائر در مرز شلمچه به پایگاه‌های استقرار یافته فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان مراجعه کردند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از این تعداد مراجعه‌کننده، 16 نفر به دلیل ناراحتی‌های قلبی و آسیب دیدگی‌های جسمی شدید به نزدیک‌ترین بیمارستان به یادمان شلمچه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آمار بیماران بستری شده موقت در محل مرز شلمچه در این بازه زمانی، خاطرنشان کرد: تعداد 340 نفر نیز در این مدت در اتوبوس آمبولانس فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان بین یک تا 6 ساعت بستری شده و بعد از بهبودی کامل مرخص شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونان وی به شکل مستمر از مرز شلمچه و فعالیت‌های تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این دانشکده در محل یادمان و مرز بازدید کردند.

مقام در پایان گفت: پنج دستگاه آمبولانس در مسیرهای منتهی به یادمان شهدای شلمچه و دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز در پایانه خروجی یادمان و محل تحویل روادید به زائران مستقر شده بودند.

وی در پایان گفت: ضمن اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 12 تکنسین فوریت‌های پزشکی با تجربه، یک پزشک و یک پرستار نیز برای ارائه خدمات درمانی لازم به زائران در منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول