اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم:

فتنه‌گران اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بودند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم گفت: در روز عاشورای 88 معلوم شد فتنه‌گران اصل ولایت فقیه را که عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نشانه رفته بودند.

فتنه‌گران اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بودند

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی و ضرورت واکاوی و تبیین ابعاد این واقعه مهم تاریخی گفت: ریشه اصلی فتنه در خارج از مرزهای ما وجود داشت و طراحان اصلی قطعا آمریکا،‌ اسرائیل و نیروهایشان در منطقه بودند که زمینه‌های مادی و فکری این فتنه را از سال‌ها قبل تدارک دیدند.

وی گفت: مطامع شخصی و هواهای نفسانی نیروهای میدانی آنها که هدایت جریان فتنه را در داخل کشور انجام دادند و سران اصلی فتنه که از فریب‌خوردگان بودند چنین شرایطی را رقم زد.

قائم مقام دفتر حزب موتلفه اسلامی قم با تاکید بر اینکه مردم به نظام و مملکت خود اعتقاد دارند، گفت: اگر کسی دین‌دار هم نباشد نسب به وطن خود انگیزه دارد ولی کسانی که در عرصه فتنه میدان‌داری می‌کردند از چنین روحیه‌ای برخوردار نبودند.

ذاکری خاطرنشان کرد: آنها در فتنه به دنبال زیر سوال بردن حاکمیت بودند و از شعارهای آنها در روز عاشورای 88 معلوم شد اصل ولایت فقیه را که عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نشانه رفته بودند.

وی در پایان یادآور شد: فتنه‌گران عمود انقلاب را هدف قرار داده و  از این غافل بودند که ایران مانند اوکراین و کشورهای انقلاب مخملین نیست و مردم ولایتمدار ایران اسلامی ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول