اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مرحوم پرورش از پیشکسوتان نهضت اسلامی بود

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم پرورش آورده است: ایشان از پیشکسوتان نهضت اسلامی بودند و در عرصه‌های گوناگون، هم در دوران مبارزه و هم بعد از پیروزی انقلاب، از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکردند.

مرحوم پرورش از پیشکسوتان نهضت اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم پرورش آورده است: چهره نام آشنای عرصه فرهنگ و سیاست، یاور صدیق انقلاب، مرحوم سید علی‌اکبر پرورش، پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه خدا، به زیارت حضرت حق شتافت.

این پیام می‌افزاید: ایشان از پیشکسوتان نهضت اسلامی بودند و در عرصه‌های گوناگون، هم در دوران مبارزه و هم بعد از پیروزی انقلاب در استقرار نظام اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکردند.

در ادامه این پیام آمده است: درگذشت این چهره خدوم و مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مردم شریف و بزرگوار ایران، به ویژه خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض کرده، از درگاه ایزد یکتا برای آن مرحوم، رحمت الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول