اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در گفت‌وگو با فارس:

پرورش یکی از شاخص‌های بصیرت‌بخش برای همه بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه مرحوم زنده‌یاد سید علی‌اکبر پرورش یکی از شاخص‌های بصیرت‌بخش برای همه مردم بود گفت: پرورش از ستون‌های اصلی انقلاب در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بود.

پرورش یکی از شاخص‌های بصیرت‌بخش برای همه بود

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سید اکبر پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت درگذشت سید علی‌اکبر پرورش به ملت همیشه در صحنه ایران و خانواده محترمشان و همچنین مردم اصفهان اظهار کرد: مرحوم سید علی‌اکبر پرورش از ستون‌های اصلی انقلاب در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مرحوم زنده‌یاد علی‌اکبر پرورش از یاران امام راحل (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب بود، اضافه کرد: زنده یاد پرورش یکی از شاخص‌های بصیرت بخش برای همه مردم به خصوص مردم اصفهان بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در بین رزمندگان حضور پیدا می‌کردند، تاکید کرد: حضور وی در جبهه‌های دفاع مقدس، معنویت بخش بود.

وی با اشاره به برگزاری دعاهای کمیل توسط مرحوم زنده‌یاد پرورش در جبهه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این را می‌توان به عنوان بهترین خاطره از مرحوم زنده‌یاد پرورش نام برد، که نباید راه او خاموش بماند.

انتهای پیام/63023/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول