اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 دی ماه برگزار می‌شود

تجمع بزرگ همدانی‌ها در جوار امامزاده عبدالله (ع)

فرماندار همدان از تجمع بزرگ حماسه 9 دی ماه در جوار امامزاده عبدالله (ع) همدان خبر داد.

تجمع بزرگ همدانی‌ها در جوار امامزاده عبدالله (ع)

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اهمیت بصیرت در بین آحاد جامعه و ضرورت بصیرت‌افزایی، باید همواره مردم دشمن‌شناسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت‌افزایی به عموم مردم به ویژه پس از انتخابات 88 یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره ولایت‌مداری خود را در دوره‌های سخت و در کوران بحران‌ها ثابت کرده‌اند و جایی که نیاز است از منافع شخصی گذشته‌اند.

فرماندار همدان ادامه داد: هنگامی که مردم ما متحد و یکپارچه بر اساس منویات رهبری پیش رفتند، دشمنان از ترفندهای خود نتیجه نگرفتند.

وی اضافه کرد: مردم ایران 9 دی ماه سال 88 با حضور آگاهانه خود در خیابان‌ها و با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری وحدت و ولایت مداری خود را به رخ دشمنان داخلی و ایادی فریب خورده داخلی کشیدند.

قهرمانی‌مطلق اذعان کرد: در ادامه راه نیز بصیرت‌افزایی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان نیازمند مطالعه و پیروی بی‌چون و چرا از ولی امر مسلمین است.

وی با بیان اینکه 9 دی به عنوان روز بیعت مجدد مردم ولایتمدار با ولی امر مسلمین شناخته شده است، بیان داشت: مردم غیور  همدان هم راستا با سایر مردم کشور با حضور در خیابان‌ها و اعلام انزجار از سران فتنه‌گران، طومار فتنه افکنی در داخل و خارج از کشور را بار دیگر درهم پیچیدند.

فرماندار همدان با اشاره به سردادن شعار تقلب از سوی فتنه‌گران خاطرنشان کرد: سردادن این شعار و نسبت دادن آن  به مجریان انتخابات و زیر سوال بردن آنها بزرگترین هزینه‌ای بود که فتنه‌گران به کشور وارد کردند.

وی 9 دی را نمود ولایت مداری و بصیرت ملت ایران دانست و افزود: دشمنان انقلاب بار دیگر متوجه شدند که مردم ایران به رهبری، کشور و انقلاب پایبند هستند.

قهرمانی‌مطلق در ادامه از تجدید پیمان دوباره مردم همدان در روز 9 دی سال 92 خبر داد و گفت: پیروان ولایت همدان فردا بار دیگر میدان امامزاده عبدالله را مملو از شور انقلابی خود خواهند کرد و بر تثبیت نظام جمهوری اسلامی صحه خواهند گذاشت.

وی در پایان یادآور شد: این مراسم و گردهمایی مردم همدان در نهم دی ماه ساعت 10 صبح با حضور همه اقشار جامعه به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول