اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان:

ولایت‌پذیری در خون مردم ایران ریشه دوانده است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه ولایت‌پذیری در خون مردم ایران ریشه دوانده است، گفت: مردم ایران اسلامی 9 دی را به علت حرکت زیبای خود در آن روز و یکپارچگی و بصیرت خود گرامی می‌دارند.

ولایت‌پذیری در خون مردم ایران ریشه دوانده است

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: حماسه 9 دی یک انقلاب جدید برای ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در روز 9 دی 88 ولایت فقیه در رأس انقلاب اسلامی ایران مطرح شد، افزود: مردم با بصیرت در صحنه حاضر شدند و تفاوت بین خوب و بد را کاملاً تشخیص دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان بیان داشت: فتنه سال 88 به حدی فضا را غبارآلود کرد که بسیاری از پیشگامان انقلاب نتوانستند راه خود را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه عدم تبعیت از ولایت، بسیاری را به بیراهه و خواص را به سکوت کشاند، ادامه داد: نباید فراموش کرد که برخی از انقلابیونی که در سال‌های 56 و 57 زحمت فراوانی کشیده بودند به گمراهی رفتند.

محرمی با اشاره به ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم تصریح کرد: با گرامیداشت روز 9 دی باید یادآوری کنیم، هر لحظه امکان ایجاد انحراف از طرف معاندان نظام جمهوری اسلامی با روش‌های مختلف وجود دارد.

وی یادآور شد: اگر نگاه خواص به افق ولایت بوده و فرمایشات ولی‌فقیه زمان را با جان و دل بپذیرند هیچ گاه چنین اتفاقی روی نمی‌دهد.

رئیس بسیج رسانه استان همدان با اشاره به گستردگی فتنه سال 88 ادامه داد: مهم‌ترین علت این فتنه دشمنان خارج از کشور هستند که از نقاط ضعف برخی از افراد در داخل بهره‌برداری کردند.

وی با اشاره به عوامل داخلی فتنه گفت: عده‌ای نیز با آگاهی و یا غفلت دست به دست دشمن داده و با دشمنان این نظام همسو شدند، چرا که خود را ارجح تر از ولایت می‌دانستند.

محرمی با بیان اینکه قدرت‌طلبی برخی باعث به بیراهه رفتن آنان می‌شود، افزود: این افراد در آن ایام خسارات زیادی به کشور وارد کردند.

وی یادآور شد: عده‌ای که خود را جزو خواص می‌دانستند با یک تلنگر لغزیده و به دامن غرب و دشمنان افتادند اما مردم بصیر در 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران دادند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان ابراز داشت: ‌با وجود اینکه برخی از خواص با دشمنان ایران اسلامی، منافقین، وهابیون و بهائیت که سال‌ها آنها را مذمت می‌کردند، همسو شدند؛ اما مردم آگاه در سال 88 ولایت‌پذیری خود را یک صدا فریاد زدند.

وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری در خون مردم ایران ریشه دوانده است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی 9 دی را به علت حرکت زیبای خود در آن روز و یکپارچگی و بصیرت خود گرامی می‌دارند.

محرمی در پایان خاطرنشان کرد: روز 9 دی باید افتخاری برای مردم باشد که راه حق را از ناحق تشخیص دادند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول