اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

آواربرداری 800 دیوار توسط شهرداری برازجان در زلزله دشتستان

شهردار برازجان از آواربرداری 800 دیوار توسط شهرداری برازجان در زلزله دشتستان خبر داد.

آواربرداری 800 دیوار توسط شهرداری برازجان در زلزله دشتستان

ماشاالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه در برازجان، شهرداری برازجان حضوری موفق و تاثیرگذار در امدادرسانی به مردم داشته و برای رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

وی افزود: هم‌اکنون نیز خدمات شهرداری ادامه دارد و به فضل خدا تا تکمیل بازسازی در این مسیر اهتمام خواهیم داشت.

شهردار برازجان با تشریح اقدامات شهرداری برازجان در زلزله اخیر شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان به طور شبانه‌روزی اقدام به آوار برداری منازل آسیب دیده در سطح شهر برازجان کرده است.

احمدی تصریح کرد: متاسفانه بخش‌های عظیمی از شهر برازجان را بافت فرسوده تشکیل داده که این امر موجبات نگرانی ساکنین این محلات را فراهم کرده است.

شهردار برازجان از آواربرداری 800 دیوار توسط شهرداری برازجان در زلزله دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در زلزله اخیر بیش از 800 دیوار توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی آواربرداری شده که با توجه به بافت قدیم مناطق خسارت دیده و مشکل خدمت‌رسانی به این بخش‌ها تلاش پرسنل خدوم شهرداری قابل تقدیر است.

احمدی وقوع زلزله را یکی از حوادث طبیعی و معمول جهان امروز دانست و گفت: امیدوار هستیم با آموزش خانواده‌ها، دانش‌آموزان  و سایر شهروندان بتوانیم تا حد امکان از بروز خسارات احتمالی پیشگیری کنیم.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه قسمت‌های زیادی از معابر شهری در طول زمان دچار فرسایش و تخریب شده‌اند، از 24 ساعت گذشته لکه‌گیری خیابان‌های اصلی شهر شروع و به تدریج تمامی خیابان‌ها ترمیم خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول