اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر مطرح کرد

بلاتکلیفی در مورد اجرای برنامه‌های روز بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر گفت: کار تدوین برنامه‌های روز بوشهر به اتمام رسیده، ولی ما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌بریم که آیا برنامه‌ها را برای مدت زمان یک روز و یا یک هفته باید تدارک ببینیم.

بلاتکلیفی در مورد اجرای برنامه‌های روز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه شورای بوشهر به نحوه برگزاری برنامه‌های 18 اسفند ماه روز بوشهر پرداخت و با بیان اینکه ما هنوز نمی‌دانیم باید برنامه‌های روز بوشهر را برای یک روز و یا یک هفته تدارک دیده شود، اظهار داشت: با توجه به اعلام قبلی از سوی همکاران در شورا برای این امر باید با استاندار جلسه‌ای داشته باشیم تا به نحو مطلوب‌تری در جریان برگزاری برنامه‌های روز بوشهر قرار بگیریم.

وی یادآور شد: تاخیر ما در تدوین برنامه‌های روز بوشهر صرفاً به دلیل نامشخص بودن سازمان‌ها و نهادهایی هست که می‌خواهند در برگزار این مناسبت مشارکت داشته باشند و حتی هنوز مشخص نشده که آیا سازمان یا نهادی قصد کمک کردن به ما در برگزاری برنامه‌های روز بوشهر را دارد یا نه.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های بالای برگزاری مراسمات این‌چنینی لزوم مشخص شدن سازمان‌ها و نهادهایی که می‌خواهند در برگزاری روز بوشهر مشارکت داشته باشند امری ضروری به نظر می‌رسد که باید هر چه سریع‌تر وضعیت آن مشخص شود.

مسئولان استان  در حمایت از ورزش باید از خواب غفلت بیدار شوند

این مسئول در ادامه با تبریک قهرمانی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان در لیگ برتر گفت: زحمات نصوری به عنوان مدیرعامل منطقه پارس جنوبی در حمایت از تیم دریانوردان قابل ستایش است.

وی افزود: نصوری در شرایطی حساس ناجی تیم دریانوردان شد و توانست سهم بسزایی در این قهرمانی غرورآفرین ایفا کند که سایر مدیران نیز باید ضمن الگوگیری از اقدام ارزشمند مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی باید از خواب غفلت بیدار شوند و به حمایت از ورزش و ورزشکاران استان بشتابند.

عبدالله‌زاده در پایان به تیم فوتبال ایرانجوان اشاره کرد و گفت: از تیم ایرانجوان نیز باید همانند دریانوردان حمایت شود تا با قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر، استان بوشهر در سطح اول فوتبال کشور دارای حداقل یک نماینده باشد.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول