اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

9 دی یوم‌الله است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نهم دی ماه را یکی از ایام‌الله دانست.

9 دی یوم‌الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری شامگاه یک‌شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) اهواز برگزار شد اظهار کرد: روز نهم دی ماه یکی از ایام‌الله است.

وی در ادامه به یکی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد 9 دی ماه اشاره کرد: 9 دی روزی است که دست قدرت خدا از آستین بندگان شایسته‌اش بیرون آمد بنابر این تعریف این روز از ایام‌الله است و باید گرامی داشته شود.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: وقتی مردم ولایتمدار ما مشاهده کردند فتنه گران و منافقان دست چپاول به سوی عزیز‌ترین مقدسات دین یعنی عاشورا و حضرت امام حسین (ع) دراز کرده‌اند شور و غیرت حسینی آن‌ها اجازه نداد که سکوت کنند.

وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار ما در روز 9 دی طوفان سهمگینی را برای ایزوله کردن فتنه و فتنه گران به پا کردند و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

حیدری یادآور شد: قطعا در آن برهه از زمان یعنی حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 سخنان خردمندانه رهبر معظم انقلاب برای همگان راهگشا بود‌‌ همان طور که این فرمایشات تا کنون چراغ راه همه بوده است و در آینده نیز خواهد بود.

استاد حوزه علمیه اهواز بیان کرد: بصیرتی که ملت ایران از رهبری امام خمینی (ره) و شهیدان در هشت سال دفاع مقدس کسب کردند بستر عظیم و مبارک حماسه 9 دی را فراهم کرد.

انتهای پیام/72010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول